با تمام قوا از فراخوان پنجشنبه ۲۷ بهمن حمایت کنیم!‌

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

پنجاه تشکل دانشجویان، جوانان، دانش‌آموزان، پزشکان و فعالین زن برای روز پنجشنبه ۲۷ بهمن، مردم را به تجمع و راهپیمایی در شهرها و دانشگاهها فرا خوانده اند. ۲۷ بهمن چهلمین روز اعدام جنایتکارانه محمد حسینی و محمدمهدی کرمی از جوانان انقلابی و معترض است. حزب کمونیست کارگری با تمام قوا از این فراخوان حمایت میکند و همه مردم را به حمایت از این فراخوان و شرکت در تجمعات اعتراضی در آن روز فرامیخواند.
موج دوم انقلاب در راه است. حکومت راه برون‌رفتی از بن‌بست ندارد.

تحرکات تازه‌ای در روزهای گذشته از تجمعات اعتراضی تا شعارنویسی و آتش‌زدن و پایین کشیدن نمادهای حکومتی، تجمع در مقابل زندانها و انتشار بیانیه‌های اعتراضی شروع شده است. آزادی تعدادی از زندانیان سیاسی در روزهای گذشته شروع عقب‌نشینی‌هایی است که انقلاب زن زندگی آزادی به خامنه‌ای و حکومت تحمیل کرده است. با تمام قوا به میدان بیاییم تا عقب‌نشینی‌های بیشتری به حکومت جنایتکاران تحمیل کنیم و با فریاد شعارهای سرنگونی‌طلبانه، شعار زندانی سیاسی آزاد باید گردد، مجازات اعدام لغو باید گردد و شعارهای مشابه دیگر فضا را بر حکومت هرچه بیشتر تنگ کنیم.
شما دانشجویان و دانش‌آموزان و زنان و جوانان، کارگران و معلمان و بازنشستگان، مادران و خانواده‌های دادخواه، خانواده‌های زندانیان سیاسی، وکلا و کادر درمان، ورزشکاران و هنرمندان مردمی، نویسندگان، روزنامه‌نگاران، فعالین جنبش‌‌‌‌های مختلف مردمی، مالباختگان، کشاورزان!‌ روضه های اخیر خامنه‌ای و لحن ملتمسانه او برای "اتحاد و وحدت ملی" که به موازات آزادی برخی از زندانیان سیاسی و معترضان انقلاب مطرح شد، شواهد آشکاری از وضعیت بحرانی و وخیم حکومت و در هم‌ریختگی صفوف جنایتکاران است. این فرصتی است که بار دیگر هرچه گسترده‌تر به میدان بیاییم. تجمع کنیم، اعتصاب کنیم، بیانیه بدهیم و شعله‌های انقلابمان را هرچه بیشتر برافروخته سازیم. این حکومت باید برود و رفتنی است. از خامنه‌ای و رئیسی تا نمایندگان مجلس اسلامی و فرماندهان و سایر اوباش حکومت به خوبی واقفند که روزهای سقوطشان نزدیک است. همه شما را فرا می خوانیم که با تمام قوا و به هر شکل ممکن در خیزشها و اعتراضات دخیل شوید. اعتراضات ما هر چه وسیعتر صورت گیرد، سریعتر به نتیجه میرسد و حکومت را زودتر در سرازیری سقوط قرار میدهد. جای این نیروی خبیث و آدمکش در زباله‌دان است و میتوانیم با قدرت انقلابمان بساط اینها را برای همیشه جمع کنیم و جامعه‌ای آزاد و شاد و مرفه را با دستان خود رقم بزنیم.
حزب کمونیست کارگری همه مردم در داخل و خارج کشور را فرا می خواند که با حمایت فعال از فراخوان پنجاه تشکل و حضور هرچه گسترده‌تر در اعتراضات پنجشنبه ۲۷ بهمن (۱۶ فوریه)، این روز را به روز شروع موج دوم انقلاب تبدیل کنیم.

زنده باد انقلاب زن زندگی آزادی
سرنگون باد جمهوری اسلامی
حزب کمونیست کارگری ایران

۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰ فوریه ۲۰۲۳

خیزش های مردمی: اطلاعیه شماره ۳۱۲
شعاردهی شبانه سراسری علیه حکومت اسلامی در سالگرد انقلاب ۵۷
فرهاد میثمی آزاد شد
امشب شعاردهی های شبانه سراسری بود. مردم در محلات مختلف تهران و شهرهای مختلف با فریاد مرگ بر دیکتاتور، بساط دهه فجر جمهوری اسلامی را روی سر حکومت خراب کردند. این شعار دهی ها در تهران در محلات مختلفی چون پونک، شهرقدس، تجریش، یوسف آباد، باغ فیض، نظام آباد، تهرانپارس، سهروردی، افسریه، مختاری، امیرآباد، میدان انقلاب، اکباتان، و دانشگاه علامه تهران گسترده بود. مردم در محله سهروردی همزمان با آتش‌بازی جشن‌های حکومتی دهه فجرشعار مرگ بر دیکتاتور را سر دادند. همچنین در شهرهایی چون سنندج، کرمانشاه، شیراز، اصفهان، گرگان، مشهد، کرج، بندرعباس، اصفهان، کرمان، مشهد، شهریار، بندرعباس، در فضای شهرها شعار مرگ بر دیکتاتور طنین انداخت. در محلاتی چون شاهین شهر، گوهر دشت و عظیمیه در کرج شعاردهی گسترده بود. در زندان رجایی شهر نیز تمامی زندانیان سیاسی بند ده و اندرزگاه ۳۰ و ۳۳ که زندانیان سیاسی در آنها هستند همزمان شعارهای مرگ بر جمهوری اسلامی، مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر خامنه ای سر دادند.
مردم شعار میدادند: "مرگ بر دیکتاتور"، "، "مرگ بر خامنه‌ای"، " مرگ بر جمهوری اسلامی"، " مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر"، " مرگ بر حکومت بچه‌کش"، " مرگ بر خامنه ای لعنت بر خمینی، مرگ بر دیکتاتور، مرگ بر خامنه ای.
خبر مهم دیگر امروز آزادی فرهاد میثمی پس از چهار سال حبس از زندان رجایی شهر بود. فرهاد میثمی از مهرماه سال جاری تا کنون در اعتراض به سرکوب معترضان و مخالفت با حجاب اجباری دست به اعتصاب غذا زده بود و تصاویر تکیده او خبر داغ رسانه ها شد.و موجی از همبستگی را همراه کرد. در این روز همچنین در ادامه آزادی شماری از دستگیرشدگان انقلاب و زندانیان سیاسی محمد و علی رخشانی با قرار وثیقه پس از ۱۳۱ روز آزاد شدند.
آخرین خبر تحصن شبانه کارگران شرکت تایر یزد در اعتراض به سطح نازل حقوقها و عدم پاسخگویی به مطالباتشان است.
انقلاب هر روز در ابعادی عمیق تر به جلو گام بر میدارد. فراخوانی با امضای ۵۰ دانشگاه و جوانان محلات و زنان معترض برای تجمعات و اعتراضات سراسری برای ۲۷ بهمن در چهلمین روز قتل محمد مهدی کرمی و محمد حسینی داده شده است. با تمام قدرت باید به این فراخوان پیوست. زنده باد انقلاب زن، زندگی، آزادی!

نابود باد حکومت اسلامی!
حزب کمونیست کارگری ایران
۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰ فوریه ۲۰۲۳