به دولت ها و نهادهای بین المللی: رژیم اسلامی باید در سراسر جهان بایکوت شود

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

خیزش و انقلاب مردم ایران برای خلاصی از رژیم اسلامی در سراسر کشور ادامه دارد. مردم ایران هر روز به خیابان ها می آیند و تظاهرات می کنند، اعتراض می کنند، شعار می دهند و با فداکاری، تلاش و از خود گذشتگی برای سرنگونی این استبداد متحجر و عقب مانده،‌ ضد زن، و ضد بشری جدال میکنند. شما آگاه هستید که این رژیم ۴۳ سال است در ایران جهنمی را برای مردم ایجاد کرده است. معیشت مردم را غارت می کند، حجاب و دین اجباری را بر مردم تحمیل می کند، اوباشش را خامنه ای رسماً «آتش به اختیار» تعریف کرده است،

یعنی اجازه دارند در هر کجا که می خواهند تیراندازی کنند و هر که را می خواهند بکشند. در طول این ۱۰۰ روز خیزش مردمی، مزدوران مسلح این حکومت بیش از ۶۰۰ نفر از معترضین را به قتل رسانده و دهها هزار نفر را دستگیر کرده اند و در شکنجه گاهها زیر فشار قرار داده اند. زندانیان مورد تجاوز قرار می گیرند، تا حد مرگ شکنجه می شوند و مجبور می شوند به جنایاتی که انجام نداده اند اعتراف کنند. این رژیم حتی کودکان را اعدام می کند. توصيف و تصور توحش اینها بسیار مشکل است.
همه اقشار جامعه، دانشجویان، کارگران، معلمان، بازنشستگان، دانش آموزان، هنرمندان، پزشکان و کادر پزشکی و درمانی و گروه های سنی مختلف در این خیزش مردمی شرکت دارند. زنان نقش فعال و پیشروی در آن دارند.
این رژیم برخی از بازداشت شدگان را متهم به "محاربه" کرده است که به معنای جنگ با خداست و سنگین ترین جرم در نظام قضایی رژیم اسلامی قلمداد میشود و اشد مجازات یعنی اعدام برای آن تعریف شده است. روز ۸ دسامیر ۲۰۲۲ یکی از معترضان به نام محسن شکاری را به همین جرم اعدام کردند و ۴ روز بعد یعنی در ۱۲ آذر مجید رضا رهنورد را هم دار زدند. هردو این جوانان ۲۳ سال سن داشتند. شمار بیشتری از معترضان به محاربه و اعدام محکوم شده اند و در خطر جدی اعدام قرار دارند.
یکی از این زندانیان که حکم اعدامش تایید شده و جانش در خطر جدی است عباس دریس پدر ۲ فرزند از بازداشت شدگان خیزش آبان ۹۸ است.
فری دم ناو (FTN)، برای آزادی همه کارگران زندانی، معلمان زندانی و همه دستگیرشدگان و زندانیان سیاسی و لغو کامل مجازات اعدام تلاش و مبارزه می کند. فری دم ناو از همه دولت ها و نهادی بین المللی می خواهد که به صدای این انقلاب مردمی گوش فرا دهند و از مردم ایران فعالانه حمایت کنند.
تاکنون بسیاری از دولت ها و نمایندگان پارلمانها در کشورهای مختلف این رژیم وحشی را محکوم کرده و از حقوق مردم در ایران اعلام حمایت کرده اند. اما در شرایطی که مردم برای سرنگونی این حکومت وسیعا به میدان آمده و تلاش می کنند و جان بر کف مبارزه میکنند، دیگر محکوم کردن کافی نیست.
همانطور که رژیم اسلامی در ۱۴ دسامبر ۲۰۲۲ به دلیل ماهیتش و دفاعش سیاستهای جنایتکارانه و ضد زن از کمیسیون حق زن سازمان ملل اخراج شد، باید از تمام نهادهای بین المللی از جمله کنوانسیون حقوق کودک و سازمان جهانی کار و سایر کنوانسیون ها و نهادها نیز اخراج شود.
فری دم ناو (FTN) از شما مقامات دولتی در جهان می خواهد که به صدای مردم ایران گوش دهند. مذاکره با جمهوری اسلامی را متوقف کنید، برجام را متوقف کنید، جمهوری اسلامی را کاملا تحریم کنید و از خواست ما برای اخراج این حکومت از سازمان جهانی کار و کنوانسیون جهانی حقوق کودک حمایت کنید. از نظر مردم ایران تحریم جهانی جمهوری اسلامی گامی موثر و عملی در جهت سرنگونی این حکومت است.
با احترام
شهلا دانشفر - سخنگوی FTN
کاظم نیکخواه – مسئول روابط بین المللی FTN
https://free-them-now.com/
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید