اطلاعیه پایانی یک هفته تحصن و اعتراض در مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در نروژ!

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

ایستاده ایم تا پایان! در اعتراض به جنایات گسترده حکومت اسلامی، خواست فوری توقف اعدام ها، مطالبه آزادی زندانیان سیاسی و همراهی با مبارزات جوانان، زنان، کارگران و عموم مردم در ایران، یک هفته تحصن و اعتراض از چهاردهم تا بیست و یکم دسامبر ۲۰۲۲، در مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر اسلو برگزار گردید. چادر تحصن، به سرعت و از همان روز اول، تبدیل به محل اعتراضات انقلابی و مرکز تجمع مردم منزجر از حکومت اسلامی شد.

صدها عکس از جانباختگان، محکومین به اعدام و دستگیرشدگان اعتراضات اخیر اطراف سفارت جنایتکاران اسلامی را احاطه کرده بود و بلندگو و گلوهای خشمگین، مداما فریاد مرگ بر جمهوری اسلامی را تکرار می‌کرد. این تحصن، مرکز حمایت و کمک های مادی و معنوی از جانب مخالفین جمهوری اسلامی و مردم نروژ بود، از کمک مالی و لجستیکی رهگذران تا تامین چادر، غذا و کمک‌های نقدی طیف وسیعی از ایرانیان مخالف حکومت اسلامی، همگی جلوه باشکوهی از حمایت از مبارزات انقلابی مردم در ایران را به نمایش گذاشت. این تحصن، همچنین موجب آشنایی و نزدیکی بیشتر بسیاری از فعالین سیاسی برای برداشتن قدمهای بزرگتر و موثر تر گشت. سخنرانی، شعار، نمایشگاه عکس، شعرخوانی، تئاتر خیابانی، بحث و تبادل نظر، از دیگر فعالیت‌های این تحصن بود. همچنین و در روز آخر تحصن، تعدادی از فعالین داخل از کشور با ارسال یک پیام ویدئویی، ضمن ابراز همبستگی با تحصن ، به بیان خواسته‌هایشان از فعالین خارج از کشور پرداختند.
. شورای همبستگی با انقلاب مردم در ایران وظیفه خود می‌داند که تشکر و قدر دانی ویژه خود را از دانش آموزان هنرستان کوبن، تک تک حامیان ، شرکت کنندگان، سازمان‌ها، احزاب سیاسی و اسپانسورهای مالی خود اعلام دارد.
ما بار دیگر اعلام میداریم که زمین زیر پای عوامل جمهوری اسلامی در نروژ را داغ میکنیم و بی آبرو تر از قبلشان میکنیم. نابود باد جمهوری اسلامی ایران زنده باد آزادی - زنده باد برابری زن - زندگی آزادی شورای همبستگی با انقلاب مردم ایران ۲۱ دسامبر ۲۰۲۲