صف متحد و رادیکال علیە جمهوری اسلامی در گوتنبرگ - سوئد

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

"کانون همبستگی با مبارزات انقلابی ایران (گوتنبرگ – سوئد) روز یکشنبە 27 نوامبر بعد از دومین مجمع عمومی گروە فراخوان دهندە رسما اعلام موجویت کر ی مردم در ایران است. کانون تلاش خواهد کرد تا کلیە نیروهای انقلابی و آزادیخواە را در راستای بازتاب و پشتیانی از خیزش انقلابی و رادیکال اخیر در ایران گرد هم آورد. ما می خواهیم در صفی واحد و انقلابی با فریاد "زن، زندگی، آزادی، ادارە شورایی"، صدای رسای زنان، کارگران، جوانان، خانواده های زندانیان سیاسی و جانباختگان ایران باشیم. ما با تمام توان برای آزادی بی قید و شرط کلیه زندانیان سیاسی تلاش خواهیم کرد.

پلاتفرم کانون همبستگی شامل چهار بند زیر است:
١ - ما خواهان سرنگونی انقلابی جمهوری اسلامی ایران توسط مردم مبارز هستیم !
۲ - ما از مبارزات انقلابی کارگران، زنان، معلمان، دانشجویان، دانش آموزان، دگرباشان و دیگر اقشار جامعە علیە ظلم و استثمار و بی عدالتی و برای آزادی، برابری و رفع هر گونە ستم و تبعیض، از جملە رفع ستم ملی، دفاع می کنیم
۳ - ما علیە هر نوع آلترناتیوسازی از بالا، برگشت بە عقب و بند و بستهای نیروهای راست جامعە با حکومت و یا لایەهایی از آن هستیم و هر گونە تلاش و همسویی با سیاستهای دولتهای امپریالیستی و ارتجاعی منطقە را محکوم میکنیم.
۴- نیروهایی که در گذشته و حال با جمهوری اسلامی همکاری داشته و دارند، در صفوف ما جایی نخواهند داشت .
کانون همبستگی، از تمام مردم آزادە، کلیە نیروهای چپ و انقلابی و فعالین سوسیالیست دعوت میکند کە در همبستگی با مبارزات انقلابی جاری در ایران، با اعتراضات مستمر، صدای انقلاب را بە جهانیان برسانیم.
در اعتراضات و آکسیونهای کانون، هیچگونە پرچم ملی و قومی حمل نخواهد شد. هواداران احزاب و گروهای سیاسی کە بە تظاهرات می پیوندند مجازند کە با آرم و پلاکاردهای سازمانی خود در این اعتراضات شرکت کنند. زبان اصلی سخنرانیها، شعارها و پلاکاردهای کانون، سوئدی خواهد بود.
کانون همبستگی با مبارزات انقلابی ایران (گوتنبرگ - سوئد)
اعضای هیات هماهنگی: آوات صادقی، آزاد لرکی، رضا بهپوری، سلیمان قاسمیانی، کاروان درسید، کیارش سهرابی، گلباغ سلیمی، لیلا قاسمیانی، مهرزاد دشتبانی، مهوش رشیدی، نسیم محمدی.
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
kanonhambastegi اینستاگرام
کمکهای مالی را بە این شمارە swishسویش کنید: Golbakh Salimi 073-656 31 23