گزارش‌ها از مجروح شدن ده‌ها نفر در اعتراضات امروز در جوانرود استان کرمانشاه خبر دادند

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

شبکه حقوق بشر کردستان در خبری میگوید که آمار زخمی شدگان اعتراضات امروز در شهر جوانرود استان کرمانشاه به دهها تن می‌رسد. این شبکه میگوید که بیمارستان جوانرود با کمبود خون رو به رو شده است و این در حالی است که تعدادی از زخمی شدگان از بیم بازداشت شدن به مراکز درمانی مراجعه نکردند.تصاویر خونباری از شهر جوانرود منتشر می‌شود.کرمانشاه، تهران، کرج، اسلام‌شهر، بوشهر، دهلران، روانسر، بندرعباس، مشهد، زنجان و همچنین سنندج و مهاباد صحنه تداوم اعتراضات ضد حکومتی بودند.در تهران نیز از جمله در دولت‌آباد، ولیعصر، جنت‌‌آباد، بلوار فردوس و امیربهادر اعتراضات محله‌محور جریان داشت.

فریاد مرگ بر دیکتاتور در خیابانهای تهران
بر اساس تصاویر منتشر شده در شبکەهای اجتماعی، شب دوشنبه ٣٠ آبان معترضان در تهران بە خیابان آمدە و شعارهای ضد حکومتی سر میدهند.

شمار جان‌باختگان اعتراضات سراسری در #ایران به ۴۳۴ تن رسید
ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران اعلام کرد از ۲۶ شهریور تا ۳۰ آبان ۴۳۴ نفر در #اعتراضات ایران جان خود را از دست داده‌اند که ۶۰ نفر از آنها کمتر از ۱۸ سال سن داشتند.

نت‌بلاکس از قطع اینترنت تلفن همراه کاربران در ایران خبر داد
آلمان: با آمریکا در مورد تمرکز بر حمایت از مردم معترض ایران هم‌نظر هستیم
تیراندازی با دوشکا به سوی شرکت‌کنندگان در مراسم خاکسپاری در جوانرود؛ بیش از ده کشته و زخمی
سازمان‌های حقوق‌بشری: حدود ۵۰ معترض طی یک هفته در کردستان، کرمانشاه و آذربایجان‌غربی کشته شدند
بعد از جوانرود، ماموران به سوی شرکت‌کنندگان در خاکسپاری در پیرانشهر هم تیراندازی کردند

باب منندز رییس دمکرات کمیته روابط خارجی سنا نوشت: «گزارش‌های جدید و دلخراش دریافتی حاکی از خشونت‌های رژیم #جمهوری_اسلامی در #مهاباد است. رژیم #ایران با الگوبرداری از پوتین همان تاکتیک‌های بی‌رحمانه و وحشیانه‌ای را علیه غیرنظامیان بی‌گناه به کار می‌گیرد که در #سوریه به کار گرفت»