علیه اخلالگران و پرووکاتورهای سلطنت طلب

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

مدتی است که دارودسته های دو آتشه سلطنت طلب در خارج کشور به تک و تا افتاده‌اند! بعد از حمله اینان به سن تظاهرات کنندگان در لندن، در شهرهای دیگر هم ما شاهد رفتارهای لمپنی و شعبان بی‌مخی آنها بودیم. اینها با پرچم شیر و خورشید و عکس "شاهزاده" شان و با شعارهای خاکپرستانه تلاش میکنند تظاهراتهای خارج کشور را به نفع خود هایجک کنند و در برابر دوربین ها اینطور جلوه بدهند که گوئی مردم در حمایت از سلطنت به خیابان آمده‌اند!

ظاهرا قرار است این حرکات ناکامی سلطنت طلبان در خیزش انقلاب جاری را جبران کند. در داخل کشور نه از شعار رضا شاه روحت شاد خبری هست و نه کسی به روز کورش و فراخوان تجمع در پاسارگاد اینان وقعی گذاشته است. شاهزاده‌شان هم حتی در خارج کشور حاشیه ای و بی ربط به خیابان شده است.
این انقلاب بر سر زن، زندگی، آزادی، سرنگونی جمهوری اسلامی و پایان دادن به ۴۳ سال سرکوب و جنایت و فقر و محرومیت و بیحقوقی است و نه تاریخ نیاکان و تمامیت ارضی و خاک و پرچم پرستی. مردم در داخل کشور، در همه استانها و با هر عنوان و هویت ملی و قومی و اتنیکی که برای خود قائل اند و یا به آنان اطلاق شده، متحد و یکپارجه علیه جنایتکاران حاکم به میدان آمده اند. مردم شعار میدهند: "از زاهدان تا تهران خونین تمام ایران"، “سنندج، زاهدان چشم و چراغ ایران" و "یاشاسین کردستان، بژی آذربایجان"! درست در نقطه مقابل این حرکت شعبان بی‌مخ‌های شاه اللهی در خارج کشور، از تریبون های تلویزیونی مثل کانال یک و مدیای اجتماعی شان تا در سطح خیابانها، با عرب‌ستیزی و پرچم و کورش و شاه‌پرستی و ترساندن مردم از تجزیه طلبی به تفرقه افکنی میان مردم مشغولند. حتی این احتمال کاملا وجود دارد که پرووکاتورهای طرفدار رژیم در صفوف اینان نفوذ کرده باشند. اما حتی اگر چنین نباشد اعمال آنان تماما در خدمت رژیم است.
ایرانیان مقیم خارج
نباید اجازه بدهیم عده ای لومپن شاه اللهی صفوف تظاهرات و تجمعات ما را به هم بریزند. دارو دسته های شاه اللهی را از صفوف خود برانیم و هر جا لازم بود با اتکا به انتظامات تظاهراتها و قوانین کشورها از تعرض و اعمال خشونت آنان جلوگیری کنیم.
تظاهرات و تجمعات در خارج کشور نیز مانند داخل کشور باید علیه جمهوری اسلامی و خامنه ای و جنایات نیروهای سرکوبگر، در دفاع از زن، زندگی، آزادی و سایر شعارهای متحدکننده علیه حکومت متمرکز بشود.
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری تلاش میکند حول این شعارها و بویژه با تاکید بر آزادی کلیه دستگیرشدگان و زندانیان سیاسی و طرد و منزوی کردن جهانی رژیم تبهکار جمهوری اسلامی، اتحاد صفوف مردم را تقویت کرده و پرووکاتوریهای شاه الهی_حزب اللهی را هر چه بیشتر افشا و منزوی کند.
زنده باد انقلاب زن، زندگی، آزادی!
کمیته خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران
۱۴ نوامبر ۲۰۲۲

خیزش های مردمی: اطلاعیه شماره ۱۲۷
۲۳ آبان: اعتراضات و تجمعات در شصتمین روز انقلاب
امروز در دومین ماه خیزش انقلابی علیه حکومت، دانشگاهها کانون تظاهرات و شعار دادن هستند. یک موضوع فوری اعتراض دانشجویان علیه بازداشت ها و ممنوع الورود کردن دانشجویان و سرکوبگری های حکومت است. از جمله دانشگاههایی که در آنها امروز دانشجویان دست به اعتراض زدند عبارتند از: دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران، دانشگاه هنر تبریز، دانشگاه شریف و تحصن دانشجویان مقابل دانشکده مهندسی شیمی و نفت و لابی دانشکده مهندسی کامپیوتر، دانشگاه علوم پزشکی قزوین، و دانشگاه هنر و معماری پارس.
دانش آموزان نیز یک نیروی پر شور انقلابند. امروز در اصفهان یکی از آخوندها به مدرسه دخترانه رفته بود تا برای آنها نماز جماعت بگذارد دانش آموزان با شعار "هیز تویی هرزه تویی زن آزاده منم" او را فراری دادند. در گلشهر کرج نیز دانش آموزان امروز تجمع داشتند. روز گذشته نیز دانش آموزان در این شهر به خیابان آمده و شعارهای ضد حکومتی سر دادند. بنا برخبرها اینترنت را بسیار محدود کرده اند و در مناطقی مثل فردیس کرج کاملا قطع است.
شب گذشته مثل شبهای قبل اعتراضات در محلات مختلف تهران و شهرستانها برقرار بود. در تهران این تجمعات در مقابل و اطراف بیمارستان دی و محلات سعادت آباد ، میدان کاج ، اکباتان و جردن و در شهرهایی مانند سنندج، بوکان، گلشهر کرج، ارومیه، بوکان، و ایلام برگزار شد.
در این اعتراضات مردم شعار میدادند: " مرگ بر دیکتاتور"، "مرگ بر خامنه ای، لعنت بر خمینی"، "مرگ بر سپاهی"، " مرگ بر بسیجی"، " اینهمه سال جنایت مرگ بر این ولایت"، " ما همه مهسا هستیم ، بجنگ تا بجنگیم"، " هر یه نفر کشته شه هزار نفر پشتشه"، "آزادی، آزادی، آزادی"، "زن، زندگی، آزادی".
خبر دیگر حمله موشکی جانیان اسلامی به مقرات حزب دمکرات کردستان و کومله است. بنا بر گزارشات تاکنونی یک نفر کشته شده و ۸ نفر دیگر زخمی شده اند. حزب کمونیست کارگری حملات موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی به مقر احزاب اپوزیسیون در کردستان عراق را قویا محکوم می کند. جمهوری اسلامی در شرایطی دست به این حملات وحشیانه می زند که بشدت زیر فشار و منگنه اعتراضات مردم در سراسر کشور و مورد نفرت مردم در سراسر جهان قرار دارد. بدون شک این حملات وحشیانه با اعتراضات گسترده تر مردم پاسخ خواهد گرفت.
جمهوری اسلامی بیرحمانه جنایت میکند و مردم قاطعانه ایستاده و بر سرنگونی حکومت تاکید دارند. شب گذشته بدنبال خبر منتشر شده از سوی خانواده حسین رونقی مبنی بر در خطر بودن جان وی مردم به کمک این خانواده شتافند و تجمع اعتراضی بزرگی مقابل بیمارستان دی برپا کردند که دامنه اش به خیابانهای اطراف کشیده شد. مردم شعارهای ضد حکومتی سر میدادند و با بازکردن موانع اعتراض خود را به خیابان گاندی کشاندند. در این تجمعات مردم با فریاد شعارهای ضد حکومتی با نیروهای سرکوب درگیر شدند و سرکوبگران به سوی مردم شلیک میکردند. به گفته حسن برادر این زندانی سیاسی حسین رونقی را ساعت ۳ بعد از ظهر به مقصد بیمارستان دی از زندان خارج کردند و بعد از گم کردن پدر و مادری وی را ساعت هشت و نیم شب به بیمارستان بردند و در مدت بیش از ۵ ساعت معلوم نیست حسین را کجا برده و میخواسته اند که چه بلایی سر او بیاورند. حسین رونقی زندانی سیاسی و مسئول گروه «ایران پروکسی» بود که ‏فهرستی از وبسایت ها را برای عبور فیلترینگ تهیه و از طریق ایمیل به افراد ارسال میکرد. او در هفته های اخیر بعد از احضار به دادسرای زندان اوین، به این محل مراجعه کرد و با خشونت و در برابر دیدگان همگان دستگیر شد. حسین رونقی در اعتراض به بازداشت خود دست به اعتصاب غذا زد و اکنون بیش از ۵۰ روز است در زندان است. روز ۱۴ آبان پدر حسین رونقی بخاطر مشاهده وضعیت شکنجه شده فرزندش در مقابل اوین سکته کرد و به بیمارستان طالقانی منتقل شد. بنا بر گزارش‌ها از آخرین وضعیت حسین رونقی در بند ۴ زندان اوین، او در پی اعتصاب غذا وزن زیادی از دست داده و با شکستگی پاهایش در زندان به سختی حرکت میکند. در رابطه با وضعیت حسین رونقی پدر وی میگوید:"حسین را دزدیده اند، هیچ خبری از او نداریم و نمی دانیم کجاست! حسین هیچ ناراحتی قلبی نداشته و مسئولان باید جوابگو باشند". او اعلام کرد که مسئول هر اتفاقی که برای پسرش بیفتد جمهوری اسلامی است و از رییس زندان اوین خواستار پاسخگویی شد.
سنندج یک کانون داغ اعتراضات مردمی است. شب گذشته در این شهر حمید گلی بخاطر ضربه باتوم به سرش جانباخت و امروز مراسم خاکسپاری اوست و اکنون این شهر یکپارچه اعتراض و خشم است. همچنین شامگاه جمعه ۲۰ آبان مزدوران حکومت در قلعه حسن‌خان (شهر قدس) تهران، به چند جوان که در حال شعار نویسی بودند حمله کرده و سامان رحمانی جوان ۲۸ ساله را هنگام دستگیری با ضربات متعدد باتوم از ناحیه سر به قتل رساندند. دو دوست دیگر وی موفق به فرار گردیدند. پیکر سامان رحمانی ساعت ۵ عصر روز گذشته در قبرستان محله شریف آباد تکاب و با تدابیر امنیتی بسیار به خاک سپرده شد و اکنون مردم در قلعه حسن خان فراخوان به اعتراض داده اند.
در برابر سرکوبگریهای حکومت مردم قاطعانه ایستاده اند. گسترش اعتراضات بدنبال نامه ۲۲۷ نماینده جنایتکار مجلس اسلامی به دستگاه قضاییه و تقاضای اعدام این جنایتکاران برای معترضان، به حدی بوده که مجلس را به غلط کردن انداخته است. بنا خبر منتشر شده از سوی خبرگزاری حکومتی انتخاب روابط عمومی مجلس اسلامی طی اطلاعیه ای اعلام کرد که نامه ۲۲۷ نفر جعلی بوده است! در اطلاعیه مزبور چنین آمده است "در چند ساعت اخیر، نامه‌یی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با امضای ۲۲۷ نفر از نمایندگان منتشر شده که در این نامه خطاب به اژه‌ای خواسته شده تا پرونده افراد دستگیر شده و معاند در زمره پرونده‌های محاربه دسته‌بندی شود که ماهیت این نامه از اساس جعلی و دروغ است". همچنین نماینده خرم آباد و‌ چگنی در رابطه با بیانیه اخیر ۲۲۷ نماینده مجلس گفت:" هر كسى گفته با معترضين برخورد اعدام و قتل عام صورت بگيرد، غلط اضافی کرده است!". این خبرها درهم ریختگی صفوف حکومت و ضعف و استیصال جمهوری اسلامی در مقابل انقلاب قدرتمند مردمی را به نمایش میگذارد.
به مناسبت سالگرد خیزش آبان ۹۸ فراخوانهای بسیاری از سوی جوانان محلات در تهران وشهرهای مختلف و دانشجویان و دانش آموزان داده شده است. این فراخوان ها برای روزهای ۲۴ تا ۲۷ آبان به تجمعات سراسری در تمام شهرها و با شعار های ضد حکومتی و فریاد مرگ بر دیکتاتور، مرگ بر خامنه ای است.
نابود باد حکومت اسلامی!
حزب کمونیست کارگری ایران
۲۳ آبان ۱۴۰۱ُ، ۱۴ نوامبر۲۰۲۲

خیزش های مردمی: اطلاعیه شماره ۱۲۶
۲۲ آبان: تظاهرات و اعتراضات در کف خیابان و در صحن دانشگاهها
‏امروز ۲۲ آبان در پنجاه ونهمین روز انقلاب اعتراضات از صبح در تهران و شهرهای مختلف آغاز شد. مردم در شهرهای مختلف به خیابان آمدند و علیه حکومت جنایتکار اسلامی شعار دادند. به هنگام شب نیز در کف خیابانها شعار دهی جریان داشت. پس از آن شعار دهی از خانه ها در بسیاری از خیابانها طنین انداز شد.
از ساعت ۹ صبح در تهران مردم در متروی تئاتر شهر با شعار "مرگ بر دیکتاتور" اعتراضات خود را آغاز کردند. در تبریز جوانان بسوی پایگاه بسیج ناحیه ۵ کوکتل مولوتف پرتاب کردند و آنرا تش زدند. در این روز جمعیت بزرگی از مردم در روستای بیوران از توابع سردشت نیز برای سومین روز متوالی در اعتراض به کشته شدن هیمن حمزه کولبری که توسط نیروهای سرکوب حکومت به قتل رسید بیرون آمدند و علیه حکومت شعار دادند. آنها از جمله به زبان کردی شعار میدادند "فرزند آتش و خونیم انتقام شهیدمان را میگیریم". آنها همچنین به نشانه اعتراض مرز "کیله" در سردشت را بستند.
برداشتن حجاب نمادی از اعتراض در انقلاب زنانه جاری است. یک شکل زیبای آن برداشتن حجاب توسط یک مادر دادخواه است. او در ویدوئویی که انتشار داده میگوید:" من هشتاد و شش سال دارم. تمام عمرم این روسری را سر کرده ام. بخاطر اینکه میخواهم به جمهوری اسلامی نه بگویم و تمام جوانان این مملکت دارند بی گناه و با بیرحمی کشته میشوند، میخواهم این روسری را بیندازم کنار. او میگوید:"من از زخم خوردگان سال ۶۰ - ۶۱ هستم که در دوران خلخالی جنایتکار و لاجوردی ملعون و بقیه خونخواران صدایم به جایی نرسید. امیدوارم الان همه دنیا صدای مادران داغدیده ایران رو بشنوند و انتقام این همه خون به ناحق ریخته شده جوانان وطنم از این جمهوری کثیف اخوندی گرفته بشه. به امید آزادی بیان ، اندیشه ، پوشش و رفاه هموطنانم. به امید نابودی این رژیم اسلامی بچه‌کُش قاتل". قبل از این گوهر عشقی مادر ستاربهشتی که بدست جانیان اسلامی زیر شکنجه به قتل رسید حجاب را از سر برداشت. نمونه دیگر نیز ترانه علیدوستی بازیگر سینمای ایران است که در حمایت از انقلاب قبلا در فضای مجازی حجاب برداشت و اکنون بدون حجاب به خیابان رفته است. و نمونه بعدی بازی امروز والیبال دختران بدون حجاب در پارک لاله تهران است. در خیابانها نیز شمار زیادی از زنان و دختران بدون حجاب بیرون می آیند و جمهوری اسلامی جرات مقابله با آنها را ندارد. این چنین است که مادران دادخواه و زنان معترض دارند بساط آپارتاید جنسی حکومت را جارو میکنند.
دانشگاهها همچنان کانون داغ اعتراضات هستند. برداشتن حجاب، کارزار علیه تفکیک جنسیتی درسلف، همبستگی با اعتراضات بخش های دیگر جامعه و اعتراضات کف خیابان، و اعتراض علیه سرکوبگری های حکومت و بازداشت ها و محیط پادگانی دانشگاهها از جمله موضوعات اعتراضات آنان است. دانشگاههایی که امروز در آنها تجمع و اعتراض جاری بود عبارتند از: دانشکده فنی دانشگاه تهران، دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه بهشتی، دانشگاه علامه طباطبایی در پردیس مرکزی، دانشکده ادبیات دانشگاه بهشتی، دانشگاه سوره، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، دانشگاه ارومیه، اصفهان، دانشکده ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر دانشگاه تهران دانشکده ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر دانشگاه تهران، هنر و معماری پارس، و دانشگاه شیراز.
دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران واقع در پردیس مرکزی، در اعتراض به ادامه بازداشت بهرام بوشهری‌زاده، دانشجوی مهندسی شیمی ورودی ۹۹ دانشگاه تهران که ۴۳ روز از بازداشت او می‌گذرد امروز دست به تحصن زدند.
در این اعتراضات دانشجویان از جمله شعار میدادند:"آزادی، آزادی، آزادی"، "مقاومت، زندگی است"، " زن زندگی آزادی"، "کشته شده خدانور، به دست چندتا مزدور"، " دانشجو بیدار است از ظلمتان بیزار است"، " مهسای ما نیکای ما ندای آزادی ما"، " دانشجو داد بزن حقتو فریاد بزن"، " دانشجوی زندانی آزاد باید گردد"، "جونمون دستمونه ظلم و ستم بسمونه"، "با خون ما نوشتین مهسارو ما نکشتیم"، "تا حقمو نگیرم سرکلاس نمی‌رم"، "قسم به خون یاران ایستاده‌ایم تا پایان"، "هیز تویی هرزه تویی زن آزاده منم" وبترسید بترسید ما همه با هم هستیم". دانشجویان در برخی دانشگاهها همچنین آهنگ "آزادی" را دسته جمعی همخوانی کردند.
دانش آموزان این نیروی نوجوان انقلاب نیز هر روزه به خیابان می آیند و علیه حکومت شعار میدهند. امروز دانش آموزان در مدرسه ای در تهران به خیابان آمدند و شعار دادند "این نهضت آبانه دیکتاتوری تمامه". در سقز نیز دانش آموزان دبیرستانی دخترانه به خیابان آمدند و شعار مرگ بر دیکتاتور سر دادند.
انقلاب ایران در سطح جهان وسیعا بازتاب پیدا کرده است و بحث بایکوت جهانی این حکومت داغ است. امروز ۲۲ آبان اب بلکمن، نماینده پارلمان بریتانیا اظهار نظر کرد و گفت: اقدام دولت بریتانیا در احضار کاردار جمهوری اسلامی در ارتباط با تهدید علیه روزنامه‌نگاران در خاک انگلیس، کافی نیست. لندن باید همه دیپلمات‌های جمهوری اسلامی را اخراج کند و کل سپاه پاسداران را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار دهد.همچنین هیلل نوئر مدیر دیدبان سازمان ملل، درباره نشست اضطراری شورای حقوق ‌بشر درباره نقض حقوق‌بشر در ایران نوشت: "شورای حقوق‌بشر سازمان ملل برای اولین بار در تاریخ، نشستی اضطراری در مورد ایران برگزار می‌کند. ما خواستار ایجاد یک کمیسیون بین‌المللی تحقیق و درخواست رسمی برای اخراج جمهوری اسلامی از نهاد عالی حقوق زنان سازمان ملل هستیم".
جنایات جمهوری اسلامی تاریخی ۴۳ ساله دارد و نیاز به تحقیق و بررسی نیست. حزب کمونیست کارگری بر خاطر تمام جنایات جمهوری اسلامی بر بایکوت جهانی این حکومت در همه زمینه ها و بطور مشخص بستن سفارتخانه های آن در تمام کشورها و اخراج سفرا و نمایندگانش از تمام نهادها و مراجع بین المللی و محاکمه سران جنایتکار این حکومت تاکید دارد.
نابود باد حکومت اسلامی!
حزب کمونیست کارگری ایران
۱۳ آبان ۱۴۰۱ُ، ۱۳ نوامبر۲۰۲۲

خیزش های مردمی: اطلاعیه شماره ۱۲۵
۲۱ آبان: تجمع بزرگ خانواده های بازداشت شدگان اخیر مقابل اوین
ادامه گسترده اعتراضات در پنجاه و هشتمین روز انقلاب
‏ تجمعات خانواده های بازداشت شدگان ابعاد گسترده تری بخود میگیرد. امروز جمعیت زیادی از خانواده های بازداشت شدگان اخیر مقابل زندان اوین تجمع کردند و بر آزادی عزیزانشان تاکید کردند. یک موضوع اعتراضات گسترده در دانشگاه ها آزادی فوری دانشجویان بازداشتی است. معلمان بر آزادی دانش آموزان و دانشجویان و بازداشت شدگان اخیر تاکید کرده اند. باید وسیعا به این جنبش پیوست. طبق گزارشات بیش از ۱۵ هزار نفر در جریان انقلاب اخیر بازداشت و زندانی شده اند. خواست مردم آزادی همه دستگیر شدگان است.
اعتراضات مردمی امروز در شهرها و مناطق مختلف جریان یافت و در ادامه آن شبانه در محلات مختلف تهران از جمله اکباتان، بلوار کاوه، محله اتابک و نارمک و در شهرستانها در شیراز، سقز، مهاباد، اصفهان، بوکان، سنندج، بیوران سردشت، رشت، فردیس کرج، اهواز، بندرعباس، بوشهر، اراک، قزوین، ایلام، و دزفول تجمعات و اعتراضات جریان پیدا کرد. امروز در شهرهای کردستان از جمله سقز، بوکان، سردشت و سنندج اعتصاب عمومی همچنان جریان داشت. در این روز در بیوران سردشت مردم برای دومین شب در اعتراض به قتل هیمن حمزه جوان کولبری که با شلیک گلوله سرکوبگران به قتل رسید، به خیابان آمده و شعار دادند و اعتراض کردند. در بوشهر جوانان به پایگاه بسیج موسوم به امام رضا صلح آباد حمله کردند. در روستای خورخوره مهاباد نیز جوانان پایگاه بسیج را مورد حمله قرار دادند. امروز در خیابان گلشن سنندج دانش آموزان به خیابان آمدند و شعار "توپ تانک فشفشه آخوند باید گم بشه" را سر دادند. در قزوین دانش آموزان دبیرستان صدرا در حرکتی نمادین یاد خدانور جوانی را که با قساوت بدست جانیان اسلامی به قتل رسید را گرامی داشتند. خبر دیگر اینکه در زنجان جمعی از دختران و پسران با همخوانی آهنگ، فضایی اعتراضی در خیابان بوجود آوردند. در جنت آباد تهران نیز مردم پارکی را به اسم نیکا شاکرمی از جانباختگان انقلاب نامگذاری کردند.
امروز دانشگاهها نیز مثل روزهای گذشته در اعتراض بودند. دانشگاههایی که درآنها اعتراض جریان داشت از جمله عبارت بودند از: دانشگاه علم و فرهنگ، دانشگاه خوارزمی، دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه شریف، علوم پزشکی هرمزگان علوم پزشکی هرمزگان، دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران، دانشکده حقوق دانشگاه بهشتی، دانشگاه هنر اصفهان، علامه، نوشیرونی بابل، و خواجه نصیر پردیس ونک.
در اعتراضات امروز در دانشگاهها و در کف خیابان مردم فریاد میزنند: "زن، زندگی، آزادی"، "مرگ بر دیکتاتور"، "از زاهدان تا تهران، اتحاد، اتحاد"، " دانشجوی زندانی آزاد باید گردد"، " دانشجو داد بزن حقتو فریاد بزن"، "سکوت ما بردگیست مقاومت زندگیست"، "کشته شده خدانور به دست چند تا مزدور"، " این آخرین پیامه، اعدام کنین قیامه"، "این همه سال جنایت مرگ بر این ولایت"، "آبان ماه تابان دیکتاتوری به پایان"، "سنندج زاهدان چشم و چراغ ایران"، "مهسای ما نیکای ما صدای آزادی ما"، و " آبان ماه تابان دیکتاتوری به پایان".
مراسم گرامیداشت جانباختگان به محل تجدید عهد مردم برای تداوم انقلاب تبدیل شده است. امروز مراسم خاکسپاری یلدا آقافضلی جوان ۱۹ ساله در بهشت سرا بود. او روز چهارم آبان در اطراف خیابان انقلاب بازداشت شده و بعد از ده روز آزاد شده بود و بعد در فاصله کمی پس از آزادی در خانه درگذشت. طبق رویه همیشگی جنایتکاران جمهوری اسلامی دلیل فوت این دختر را خودکشی اعلام کرده اند. طبق خبردیگری به نقل از اشکان محمودی نژاد همسر وی سمیه محمودی نژاد در تاریخ شانزدهم مهر ماه با شلیک گلوله یکی از سرکوبگران حکومت در قلعه گنج کرمان مقابل چشمان خانواده به قتل رسید. همچنین طبق گزارشات کمیل امیرخانلو اهل مازندران وشهرستان گلوگاه و ساکن کرج در ۱۲ آبان توسط نیروهای سرکوبگر جلوی درب خانه اش و مقابل چشمان همسر و فرزندش به قتل رسید. او در بیمارستان کرج به کما رفته بود و در شامگاه ۱۷ آبان جان باخت. در مراسم خاکسپاری او حضور لباس شخصی ها پر رنگ بود. جنایتکاری های جمهوری اسلامی هر روز بیشتر بر خشم و نفرت مردم دامن زده و اعتراضات در شهرهای مختلف ابعاد تعرضی تر و گسترده تری بخود گرفته است.
آخرین خبر اینکه در سالگرد خیزش آبان فراخوانهای برای اعتراض برای روزهای ۲۴ تا ۲۷ آبان داده شده است. امروز خواهر کمال فرجی یکی از جانباختگان خیزش آبان ۹۸ بر سر مزار برادرش دادخواهی کرده و فریاد میزد:"به چه جرمی برادر من رو کشتید؟ برای چی؟ الان سومین سال سالگردشه، باید جواب بدین، به بچه‌هاش جواب بدین. چرا پدرشونو کشتید؟...". مردم با شعار "کشته آبان ما ۱۵۰۰ نفر" دادخواهند و دست از سر جنایتکاران بر نمیدارند.
نابود باد حکومت اسلامی!
حزب کمونیست کارگری ایران
۲۱ آبان ۱۴۰۱ُ، ۱۲ نوامبر۲۰۲۲