اطلاعیه برگزاری کنفرانس تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

کنفرانس تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران در روزهای یکشنبه ۲۵ ژوئن و همچنین یکشنبه ۲ جولای به صورت آنلاین با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای کمیته خارج حزب برگزار گردید. روز اول به سمینار حمید تقوائی در مورد "متد و سیاست عملی ما در خارج کشور" اختصاص داشت. او در این سمینار بر دخالتگری فعال حزب در تجمعات و تظاهرات خارج کشور تاکید کرد و گفت حزب باید در ادامه فعالیتهای ده ماهه گذشته خود همچنان با هدف تاثیر گذاری بر مضمون و شعارها و سیاستهای حاکم بر تظاهراتها و همچنین حضور چمشگیر و قابل مشاهده در تجمعات اعتراضی، فعالانه در آکسیونها حضور داشته باشد و بکوشد با فراخوانهای تشکیلات خارج حزب و در همراهی با نهادهای مورد حمایت حزب مبتکر سازماندهی اکسیونهای اعتراضی در کشورهای مختلف باشد.

او همچنین تاکید کرد که در شرایطی که تجمعات خیابانی با افت نسبی روبروست ما باید بکوشیم پرچم انقلاب زن زندگی آزادی را در خارج کشور برافراشته نگهداریم.
روز دوم کنفرانس به گزارش سیاوش مدرسی دبیر تشکیلات خارج و دبیران کمیته های کشوری و شهری و همچنین مسئولین واحدها و نهادهای مورد حمایت حزب اختصاص داشت. این کمیته ها و نهادها در مورد برنامه ها، پروژه ها و سیاست های خود در بین دو کنفرانس گزارش دادند و بویژه توضیح دادند که چگونه در فاصله ۱۰ ماه انقلاب زن زندگی آزادی فعالیتها و کارزارهای خود ر ا با این انقلاب همگام و هماهنگ کرده اند. بدنبال این گزارشات اعضا و کادرهای شرکت کننده در کنفرانس حول فعالیت های تشکیلات خارج در دوره گذشته به بحث و تبادل نظر پرداختند. در دوره اخیر بویژه ۱۰ ماه گذشته تشکیلات خارج کشور حزب دوران بسیار پر تحرکی داشته و نقش مهمی در تقویت انقلاب زن زندگی آزادی و اشاعه سیاست های راهگشا و انقلابی ایفا کرده است که در صحبت تک تک حاضرین در کنفرانس خود را نشان میداد.
در ادامه پلاتفرم آتی تشکیلا ت خارج کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در پایان کنفرانس انتخابات کمیته جدید برگزار شد که ۱۵ نفر از رفقای زیر به عضویت کمیته انتخاب شدند: سیامک بهاری، امیر توکلی، میلاد رابعی، میلاد رسایی منش، سیامک زارع، محمد شکوهی، سودابه شکیب،جمال صابری، اصغر کریمی، ناصر کشکولی، صدف کورش نیا، عباس ماندگار، عظیم مطور، عطیه نیک نفس و بابک یزدی. کنفرانس پس از دو روز بحث و تبادل نظر فعالانه حاضرین با صحبت اختتامیه سیاوش مدرسی به پایان رسید.

کمیته جدید بابک یزدی را بعنوان دبیر کمیته انتخاب کرد.
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران
۱۵ جولای ۲۰۲۳