حزب حکمتیست (خط رسمی): پرونده جنایات تان را سنگین تر می کنید! (در حاشیه مسمومیت سریالی دختران دانش آموز)

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

 در دل اعتراضات وسیع توده ای با پرچم آزادی زن و در میانه اعتراضات و اعتصابات گسترده كارگری و توده های مردم علیه فقر و استبداد، شاهد ابعاد تازه ای از انتقام کور جمهوری اسلامی از حضور باشکوه زنان و دختران آزادیخواه در اعتراضات چند ماهه اخیر هستیم. مسموم کردن سریالی دختران دانش آموز که از آذرماه ۱۴۰۱ از قم شروع شد، اكنوان به شهرهای دیگر از جمله بروجرد، ساری، اردبیل، تربت جام، وردنجان، قوچان، قزوین و تهران كشیده شده است.

این ماجرا گوشه ای از شبیخون های سازمان یافته حاکمیت به زنان، به یکی از گردان های قدرتمند انقلاب اجتماعی علیه جمهوری اسلامی است. تاکنون بر اساس اخبار رسانه های خود جمهوری اسلامی و مسئولین آنها صدها دانش آموز در دهها مدرسه دخترانه مسموم شده اند. دختران دانش آموز در محیط مدرسه و در کلاس های درس با عوارضی شبیه حالت تهوع، سرگیجه، خستگی، سوزش گلو، بی حسی موضعی و سردرد مواجه شده اند. شایان ذکر است که خانواده دانش آموزانی که امروز دهم اسفند در مدرسه یارجانی تهران دچار مسمومیت شده اند، با شعار "حکومت بچه کش" تجمع کرده بودند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در روز ۷ اسفند تایید کرده است که "مسمومیت دانش آموزان عمدی بوده" و "افرادی دوست داشتند تمامی مدارس دخترانه، تعطیل شوند." در ادامه هم شاهد دهنکجی دوباره مقامات در مورد این تعرض مانند سایر تعرض های دیگرشان با طرح این ادعا بودیم که مسٸول اقداماتی از این دست "گروه های افراطی خودسر و هزاره گرا" هستند!!
نیروهای آتش به اختیار و زن ستیز، فالانژهای حزب اللهی و دستجات مرتجعی كه تا دیروز به شیوه علنی به صورت زنان و دختران اسید می پاشیدند و شلاق و قمه بدست در خیابان های شهرهای ایران عربده می کشیدند، امروز از ترس مردم آزادیخواه به سوراخ های خود خزیده و مخفیانه همان اعمال را ادامه می دهند. ادعای مقامات، تف سربالاست! چنین حاكمیتی نمیتواند یقه خود را از فاجعه مسمومیت سریالی دانش آموزان دختر با داستان سرایی های رایج آزاد کند.
تداوم این دست شبیخون ها علیه دختران دانش آموز که طی این مدت در صف اعتراضات با پرچم برابری زن حضور چشمگیر داشتند و تظاهرات های خود را در مدارس و خیابانها بارها به نمایش گذاشته بودند، تنها می تواند کار حاکمیت و نیروهای سیاه نزدیک به آن باشد که در صدد انتقام از زنان، با تعرض کور به دختران نوجوان در مدارس ایران هستند. شهامت ندارند که چشم در چشم و علنی تحت نام حکومت اسلامی، قلاده پاره کنند و به مدارس دخترانه حمله کنند، پشت "گروه های افراطی و خودسر و هزاره گرا" مخفی می شوند.
مردم اینها را می شناسند؛ کمتر از نیم قرن جنایت و زن ستیزی، ۴۴ سال آپارتاید جنسی و قتل های زنجیره ای با تعرض به حقوق جهانشمول انسان! امروز همه می دانند که این تعرض ها تنها حربه تکراری و سناریوی سوخته حاکمیت در تقابل با جنبش قدرتمند زنان و دختران آزادیخواه و برابری طلب است. حمله به مدارس دخترانه هم کار خودشان است. دارند به خیال خودشان از نسلی که علیه شان شوریده انتقام میگیرند، نسلی که مدتهاست قوانین منحوس اسلامی را به زباله دانی پرت کرده است. خودشان هم میدانند که جوانه های انقلاب سوم ایران با پرچم رهایی زن، با پرچم آزادی، برابری و عدالت اجتماعی رویده است! این انقلابی برای جمع کردن بساط حکومت اسلامی، دستگاه مذهب و تروریسم اسلامی نه فقط در ایران که در کل منطقه خواهد بود. دیر نیست روزی که تک تک سران و سردمداران و نیروهای مزدور در حكومت و نزدیک به حاکمیت اسلامی به جرم جنایت علیه بشریت در دادگاه های مردمی به سزای اعمال شان برسند.
بی تردید مردم آزادیخواه ایران، اجازه نخواهند داد این اعمال شنیع، حمله به كودكان و نوجوانان و تلاش برای حاكم كردن فضای ترس و وحشت در میان دختران مدارس، ادامه پیدا كند. این نشان اوج توحش و بربریت و بعلاوه اوج استیصال این حكومت است. مردم ایران هیئت حاكمه، دولت و مجلس و قوه قضائیه و در راس آنها بیت خامنه ای را مسئول مستقیم این جنایت می دانند.
حزب حکمتیست (خط رسمی)
۱ مارس ۲۰۲۳ – ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
https://hekmatist.com/