اعلامیه حزب حکمتیست: تداوم ترور بیولوژیکی کودکان در مدارس

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

امروز چهارشنبه ۱۰ اسفند در شهرهای تهران و اردبیل و کرمانشاه ده مدرسه دخترانه مورد حملات بیولوژیکی قرار گرفتند. مدارس دخترانه هاجر و یارجانی در تهرانسر و نارمک تهران، مدرسه دخترانه دکتر مصباح در کرمانشاه، مدارس دخترانه دین و دانش، عفاف، معراج، خلبان ذاکر، دادمان، بهاران و سماء در اردبیل مورد تهاجم بیولوژیکی قرار گرفتند و تعداد زیادی از داشن آموزان دچار مسمومیت، بیحالی و سرگیجه با علائم تهوع و استفراغ شده بودند. فقط در اردبیل حدود ۴۰۰ دانش آموز مسموم شدند و ۱۰۲ نفر به بیمارستان‌های خمینی و بوعلی و رضا منتقل شدند.

در ۱۰۲ روز گذشته در ۸ استان ایران ۴۲ مدرسه از دبستان و متوسطه و عمدتا دخترانه با تهاجم بیولوژیکی و مسمومیت دانش آموزان و اولیای مدارس روبرو شده است.

امرور در تهران والدین دختران دانش‌آموز مدارس یارجانی و هاجر در مقابل مدرسه تجمع اعتراضی برپا کردند و شعارهای «مرگ بر حکومت اسلامی» و «مرگ بر حکومت بچه‌کش» سردادند. همینطور دانش آموزان مدرسه دخترانه ۱۳ آبان در تهرانسر به خیابان آمدند و شعار «زن زندگی آزادی» سردادند و دست به راهپیمایی زدند.

منتظری رشوه خوار دادستان کشور میگوید: «هنوز سرنخی از ماجرا نداریم». جواب ما اینست که «سرنخ خودتی قاتل»! خوب میدانید با فتوای چه کسانی و توسط کدام ارگانهای جنایتکار این حملات گسترده سازمان داده میشود. در این میان رسانه های رژیم سعی میکنند این تروریسم آشکار را با فرضیه های مضحک به یک داستان مهیج پلیسی تبدیل کنند. با اطلاق "خودسر" بودن عده ای افراطی مذهبی و ضد آموزش و تحصیل دختران، تلاش دارند دست خونین حکومت و سازمانهای امنیتی اش را پنهان کنند. هیچ گروه «خودسری» بدون اجازه و امکانات و لجیستیک حکومت و وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه نمیتواند عملیات گسترده و سریالی را در بیش از سه ماه سازمان دهد و راست راست راه برود. این تروریسم لجام گسیخته پروژه ای سازمانیافته از جانب بالاترین مقامات حکومتی علیه کودکان ماست. مردم این حکومت را خوب می شناسند و با شعار «حکومت بچه کش نمی خوایم» انگشت اتهام را به سمت درستی نشانه گرفته اند.

حزب کمونیست کارگری – حکمتیست به مردم تهران درود میفرستد. همه جا یکصدا علیه حکومت بچه کش و ضد زن بپاخیزیم. حمله سریالی و با دست باز به مدارش دخترانه، یک اقدام سازمانیافته امنیتی و حکومتی و یک تروریسم آشکار بیولوژیکی علیه زنان و دانش آموزان دختر است. هدف این حملات بویژه در آستانه روز جهانی زن اینست که نسل جوان و دانش آموزان را بترساند، مدارس را ناامن و تدریجا تعطیل کنند، دانشگاه ها را مجازی و خوابگاه ها را تعطیل کنند، جامعه ملتهب و انقلابی را مرعوب و دستاوردهای مبارزه زنان را پس بگیرند. به خیال خامشان دارند از زنان و خیزش انقلابی انتقام میگیرند. پیام شان اما اینست که این حکومت میتواند دست به هر جنایتی بزند. امروز مدارس و کودکان را دستجمعی مورد تعرض تروریستی قرار میدهند و لابد فردا به محلات معترض موشک میزنند! این یک جبهه مبارزه انقلابی است که باید جواب درخور بگیرد.

فراخوان ما اینست در سراسر کشور و شهرهایی که مورد حمله بیولوژیکی قرار گرفته اند دست به اعتراض بزنیم. بعنوان یک اقدام فوری معلمان و فرهنگیان کشور برای دفاع از امنیت مدارس و دانش آموزان دست به اعتصاب و اعتراض بزنند. خانواده ها و دانش آموزان در شهرهای مختلف ضروری است مانند نمونه امروز تهران علیه بانیان این وضعیت صدایشان را بلند کنند. حکومت تروریست و بچه کش سرنگون میشود، تروریسم و کشتار جمعی هم راه نجات حکومت پوسیده اسلامی نیست.

مرگ بر حکومت بچه کش!
آزادیُ برابری، حکومت کارگری

حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست
۱۰ اسفند ۱۴۰۱- ۱ مارس ۲۰۲۳