۸ فوریه روز همبستگی جهانی با مردم آزادیخواه ایران

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

۸ فوریه از طرف بخش وسیعی از اتحادیه های کارگری در سراسر دنیا روز همبستگی و حمایت از مبارزات مردم آزادیخواه ایران اعلام شده است. در این روز اتحادیه های کارگری از کشورهای دانمارک، کانادا، فرانسه، سوئد، نروژ، آمریکا، انگلیس، ترکیه، اسپانیا و ... تا برخی سازمانها و نهاد های مترقی و نمایندگان پارلمان و اعضای حزب کارگر انگلیس، در اقدامی مشترک با برگزاری متینگ یا با بیانیه های حمایتی، همبستگی خود را با جنبش ازادیخواهانه مردم در ایران به نمایش خواهند گذاشت.

این حمایت سراسری و مشترک، این اقدام مشترک و جهانی ادامه حمایتهای تاکنونی اتحادیه های کارگری، معلمان و ....، حمایت سازمانهای مدافع آزادی زن، سازمانهای رادیکال و مترقی از جنبش آزادیخواهانه در ایران است. صفی مشترک از بشریت آزادیخواه که مرزها را شکسته و انقلاب آزادیخواهانه در ایران را سرآغاز تحولی در منطقه، تحولی امید بخش در مقابل جهان سیاهی که ارتجاع جهانی و منطقه برای میلیونها انسان در منطقه آفریده اند، میدانند.

فراخوان مشترک ۸ فوریه ادامه حمایت های وسیع طبقه کارگر و مردم کشورهای دیگر از مبارزات برحق مردم ایران، اعلام همبستگی و همسرنوشتی با آن، اعلام انزجار از حاکمیت دیکتاتوری و ضد انسانی جمهوری اسلامی، تنفر از سیاستهای فاشیستی نیروهای راست افراطی در ایران است.

درد مشترک و منفعت مشترک مردمی که از ایران تا فرانسه از هنگ کنگ تا انگلیس و در سراسر جهان برای آزادی و برابری و رفاه میجنگند، منشا این اتحاد جهانی است. بشریت امروز چه در ایران و چه در هر کجای این دنیا برای رهایی از طوق لعنت مذهب، ناسیونالیسم، فاشیسم و تمامی اجزا سیاه و ضد انسانی دیگر جهان کاپیتالیستی راهی جز اتکا به اتحاد انترناسیونالیستی خود برای مقابله با تعرض افسار گسیخته و هر روزه بورژازی بویژه در شرایط امروز ایران و حاکمیت نامشروع و ضد انسانی جمهوری اسلامی که مردم معترض به فقر و فلاکت و بندگی را زیر ضرب شکنجه و زندان و مرگ قرار داده است، ندارند.

تشکیلات خارج کشور حزب حکمتیست (خط رسمی) با تلاش در گسترش این حمایتها و حضور فعال در این روز، از تمامی کسانیکه تشنه برابری، عدالت، رفاه، امنیت و خواهان یک زندگی آزاد و انسانی هستند دعوت می کند در این تظاهراتها ها شرکت کنند و صف متحد طبقه کارگر و جبهه انسانیت در تقابل با توحش را تقویت کنند.

بیانید در کنار هم، در کنار سازمانهای کارگری و مردم آزادیخواه در سرتاسر جهان ۸ فوریه ۲۰۲۳ را بعنوان روز جهانی همبستگی طبقه کارگر جهانی و مردم آزادیخواه دنیا با مردم آزادیخواه و برابری طلب ایران در تاریخ ثبت کنیم.

زنده باید اتحاد طبقه کارگر جهانی
زنده باد مبارزات آزادیخواهانه و برابری طلبانه مردم دنیا
تشکیلات خارج کشور حزب حکمتیست (خط رسمی)
۲۶ فوریه ۲۰۲۳