بیانیه جمعی از کارگران نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

مردم شریف و مبارز سنندج، ▪️همگی می دانیم کوشش و مبارزه برای آزادی پس از کشته شدن ژینا امینی به قیامی رادیکال و فراگیر بدل شده است؛ این قیام با تداوم بیش از دو ماه و پشتیبانی قشرها و طبقات مختلف جامعه موجب شعله ور تر شدن امید به آزادی در دل ها و داشتن زندگی و جامعه‌ای انسانی شده است.▪️ما کارگران نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج در رده ها و بخش های مختلف ضمن همدلی و همراهی با این جنبش آزادی خواهی با بیشترین آمادگی در محل کار به تولید برق و نیاز مردم اهتمام ورزیده ایم.

متاسفانه سیاست های ناصحیح نهادهای امنیتی موجب استقرار نیروهای نظامی و شبه نظامی در داخل نیروگاه و فراهم کردن فضایی امنیتی, ایجاد مزاحمت و تشویش برای کارکردن و نیز ایجاد شبهه و حساسیت برای روستاهای قلیان و ننله در همجواری نیروگاه شده است.
▪️ما اعتقاد داریم نیروگاه سنندج و هر مرکز تولیدی به مثابه بخشی از ثروت مردم نیازی به حضور نیروهای غیر همکار ندارد و تامین امنیت محل کار به عهده خود کارگران آن محل کار و مردم همجوار است.
▪️ما کارگران ضمن اعلام لزوم خروج سریع نیروهای امنیتی از نیروگاه و عادی سازی وضعیت به مدیر نیروگاه و نهادی امنیتی هشدار می دهیم نتایج زیانبار سیاست های امنیتی متوجه آنها خواهد بود.

جمعی از کارگران نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج
٣٠ آبان ١٤٠١
@ShorayEnghlabyMahalay
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید