ناصر بابامیری: بمباران اردوگاه احزاب اپوزسیون ایرانی در اقلیم کردستان عراق اوج درماندگی رژیم ایرانست!

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

قبل از از ظهر امروز 28 سپتامبر رژیم ایران بطور هماهنگ اردوگاه مسکونی احزاب اپوزسیون کردستان ایران در مناطق شهر سلیمانه و اربیل را هدف موشک پهبادهای انتحاری قرار داد. در نتیجه این حملات هوایی وحشیانه تا کنون ده ها نفر زخمی و جانباخته اند و دو نفرشان کودکان خردسال هستند و همچنین تلفات مالی فراوانی را به این مناطق مسکونی وارد نموده است. رژیم ایران در اثنایی دست به چنین اقدامی غیرانسانی می زند که در برابر اعتراضات و خیزش چندین روز جامعه که روز به روز در حال گسترش است بشدت قوای سرکوبش به تحلیل رفته است.

امروز دوازده روز است جنگی بشدت نابرابر میان توده های بپاخاسته و نیروهای دشمن در اکثر شهرهای ایران در جریانست ده ها نفر با شلیک مستقیم اراذل و اوباش حافظان نظام جان باخته اند و هزاران نفر زخمی و دستگیر شده اند. رژیم ایران در اثنایی دست به چنین اقدامی می زند که خیابانهای تهران و سنندج تا سایر شهرها در نقاط مختلف ایران از ساعت 6 عصر تا سپیده دمان در تسخیر مردم است. رژیم در اثنایی دست به چنین جنایتی می زند و صدها کیلومتر آنسوی مرزها کودکان، زنان و مردان را توسط پهبادهای انتحاری در اردوگاههای مسکونی هدف موشک قرار میدهد و لت و پار میکند که در برابر جنگ خیابانی مردم پیکارجو خود را مغلوب میبیند و به این شیوه میخواهد به قوای نظامیش که بشدت در حال ریزش است و روحیه اش را باخته اعتماد بنفس بدهد.
رژیم بزعم خود با اتخاذ این تاکتیک جنایتکارانه می تواند تمرکز اصلی جامعه روی جنگ در خیابانها را بر دارد و متوجه موشکباران مناطق اسکان احزاب کرد ایرانی و خانوادهایشان در خاک کردستان عراق کند. آنهم در اثنایی که احزاب کرد در کردستان عراق سالهاست مبارزه مسلحانه در شیوه و اشکال قدیم را بدلیل موقعیتشان در خاک کردستان عراق به کنار گذاشته اند و گلوله ای بسوی دستگاههای سرکوب شلیک نکرده اند... در چنین بزنگاهی تاریخی رژیم فکر میکند این سیاست و تاکتیک می تواند فریادرسی باشد و لااقل صفوف بهم ریخته اش را در دورن شهرها بازسازی کند. اما رژیم کور خوانده است و جامعه به ایندرجه از هشیاری سیاسی رسیده است که این سیاست و تاکتیک مزورانه با هر هدفی سرهمبندی شده باشد راه بجایی نمی برد. جا دارد ضمن محکوم کردن این اقدام ضد بشری کماکان تمرکز اصلی بر روی حضور فعالانه تر کارگر بمثابه یک طبقه نه به شیوه محدود و سایر اقشار فرو دست و بسیج توده ها در کارخانه، کارگاه، دانشگاه و مدرسه جهت پیوستن به اعتصاب و اعتراضات سراسری در خیابانها گذاشته شود! دقیقا تداوم اعتراضات در ابعاد هر چه گسترده و سراسری تر کوبنده ترین و قاطعانه ترین پاسخ به این سیاست و تاکتیک های تعرضی وحشیانه رژیم در درون مرزها و بیرون مرزها و نهایتا به زانو در آوردن آنست.
حکومت اقلیم کردستان عراق و دولت مرکزی عراق نیز نه تنها در قبال این تعرض‌های آشکارا از خود سلب مسئولیت کرده اند، بلکه در پی مطامع و مصالح حقیرشان با سیاست سکوت همیشگی عملا کنار رژیم جنایتکار ایران ایستاده اند.
زنده باد خیزش سراسری و تلاش جهت سرنگونی انقلابی این رژیم تبهکار سرمایه داری!
28.09.2022