امکان شورش در زندانها، امروز زندان قزل حصار

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

خبری ۳: طرح آتش سوزی در اوین یک طرح امنیتی برای فرار بجلو و سرکوب بود که در نطفه خفه شد. علیرغم تماس تعداد بیشتری از زندانیان هنوز خبر دقیقی از جزئیات این توطئه در دست نیست. دو نفر از زندانیان امیرعباس آزرم وند و یاشار توحیدی توسط گارد ویژه زندان تیر خوردند و همراه چند زندانی دیگر با ضرب و شتم به زندان رجائی شهر منتقل شدند. اخبار دریافتی از امنیتی شدن شدید زندانها، ضرب و شتم زندانیان، ایجاد محدودیت در تماس تلفنی و یا قطع کامل آن، فضای ملتهب و اعتراضی سخن میگوید. امروز دوشنبه ۲۵ مهر در زندان قزل حصار صدای شلیک تیر توسط رئیس زندان شنیده شده است و جمعیت دهها نفره گارد ویژه از بالای دیوارها و پشت بام بندها مسلح بمست زندانیان در حیاط های هواخوری ایستاده اند.

زندانیان این تحریک رئیس زندان را با شعار مرگ بر خامنه ای جواب دادند. مسئولیت هر اتفاقی در قزل حصار تماما برعهده رئیس زندان است. مردم تهران و کرج لازم است بفوریت مقابل زندان قرالحصار تجمع کنید.

حکومت اسلامی در وحشت سرنگونی و اعتراض گسترش یابنده، ممکن است از سر استیصال دست به هر جنایتی بزند. امکان شورش در زندانها در حمایت از مبارزات مردم زیاد است. وقت آنست که مقابل زندانها تجمع کنیم و خواست آزادی کلیه زندانیان سیاسی را مرکزی کنیم و عملا و در سطح سراسری برای آزادی زندانیان سیاسی دست بکار شویم.

زندانی سیاسی بیقید و وثیقه آزاد باید گردد!
مرگ بر جمهوری اسلامی!
آزادی، برابری، حکومت کارگری!

حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست
۲۵ مهر ۱۴۰۱- ۱۷ اکتبر ۲۰۲۲