محمود قزوینی: به کانال اسلامی و رژیمی "گروه کارگران ملی فولاد اهواز"

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

شما در جبهه رژیم اسلامی هستید و با زندان و شکنجه و کشتار کارگران و مردم همراهید. اعتراض شما به منشور نهادهای مدنی و صنفی، اعتراض رژیم و نهادهای امنیتی است."کانال تلگرامی کارگران گروه ملی فولاد" که یک کانال اسلامی و رژیمی است و مرتب به تبلیغ رژیم و جلادان آن از قاسم سلیمانی تا خامنه ای و..میپردازد و هیچگاه حتی در طول این پنج ماه کشتار و سرکوب به رژیم و نهادهای آن از گل نازکتر نگفته است

در اعتراض به "منشور مطالباتی حداقلی تشکلهای مستقل صنفی و مدنی" اطلاعیه ای صادر کرده است و از وجود و امضاء نهاد " صدای مستقل کارگران گروه ملی فولاد اهواز" اعلام برائت کرده است و به شیوه اربابان خود در سازمانهای امنیتی و شورای اسلامی و نهادهای سرکوبگر دیگر، به نام کارگران فولاد اعلام کرده است که "کانال صدای مستقل کارگران گروه ملی فولاد اهواز" ارتباطی با کارگران فولاد ندارد. به این پادوهای رژیم باید گفت اولا "کانال صدای مستقل کارگران گروه ملی فولاد اهواز" به نام همه کارگران فولاد این منشور را امضاء نزده است، آنها به نام خود، به نام جمعی از فعالین که باید وجود و فعالیت خود را از چشم شما و دیگر نهادهای امنیتی و غیرامنیتی رژیم پنهان کنند، این منشور را امضاء زده اند. دوما به اربابتان و کشتار کنندگان مردم بگوئید برای یک روز هم شده، اجازه برگزاری آزادی اجتماعات سیاسی و اجتماعی بدهند، تا فعالین امضاء کننده منشور در یک مجمع عمومی کارگران، رئوس این منشور را به همه کارگران فولاد اعلام و توضیح دهند تا ببینیم چند تا کارگر پیدا میشوند که به این منشور نه بگویند. بعید میدانم به جز چند عنصر حامی رژیم و عناصر جاسوس از انجمن اسلامی و شورای اسلامی، کارگری پیدا شود به این منشور نه بگوید.

متاسفانه کانال مستقل کارگران هفت تپه با حذف کلمه  بسم الله الرحمن الرحيم در بالای اطلاعیه و آیه ومن يتوكل على الله فهو حسبه در پایان اطلاعیه، اطلاعیه  کانال  تلگرامی فولاد اهواز را در کانال خود با عنوان " اعتراض کارگران فولاد درباره استفاده از نام کارگران فولاد در منشور مطالبات" منتشر کرده است. اگر هفت تپه مستقل، اطلاعیه کانال ملی فولاد را با بسم الله و آیه قرآن منتشر میکرد همه کارگران و مردم میفهمیدند که این نه صدای کارگران، بلکه صدای رژیم و نهادهای امنیتی آن میباشد. در ضمن کانال هفت تپه مستقل از کجا آورده  که این اعتراض کارگران فولاد میباشد. این شیوه نقد که شایسته هیچ کارگر و انسان آزاداندیسشی نیست، راه به جایی نمیبرد و در خدمت اهداف همان کسانی است که اطلاعیه فولاد را به نام کارگران منتشر کرده اند. به نظرم این شیوه به اصطلاح نقد به اعتبار کانال مستقل هفت تپه لطمه میزند.

.................................................................................

اطلاعیه کانال تلگرامی کارگران فولاد ملی اهواز

بسم الله الرحمن الرحيم

با عرض سلام واحترام خدمت همکاران گرامی

ما کارگران گروه ملی از همان روزهای نخستین اعتراضات کارگری به همت همین کارگران و با در نظر گرفتن همفکری و تصمیمات جمعی خود را سازماندهی کردیم و به دور از هرگونه حاشیه تنها با هدف مطالبه حقوق کارگران تشکیل و تاسیس گردید. از همان ابتدا نه وامدار کسی بودیم و نه به کسی خط دادیم. نه بر کسی منتی داریم و نه زیر بار منت هیچ شخص و حزب رفته و نه از کسی خط گرفته ایم.

لذا بدینوسیله و از همینجا اعلام میداریم صفحه و کانال منشور مطالبات و کانال صدای مستقل کارگران گروه ملی هیچگونه ارتباطی با ما کارگران گروه ملی ندارد و کمافلسابق تنها منبع و مرجع اطلاع رسانی کارگران شرکت گروه ملی فولاد اهواز فقط و فقط همین کانال کارگران گروه ملی می باشد.

منشور منتشر شده را تاید نمی‌کنیم و استفاده از نام کارگران گروه ملی صنعتی فولاد را یک رفتار خود سرانه میبینیم و کاملا از طرف ما مورد تاید نیست.

مشقتها را تحمل نکردیم تا برای بالا رفتن از ناکجا آباد آمده ها ریسمان شویم.

ومن يتوكل على الله فهو حسبه

 

کانال کارگران گروه ملی فولاد اهواز بطور دائم مشغول تبلیغات برای رژیم میباشد و به خط " ضد اختلاس" در درون رژیم تعلق دارند. این هم فقط دو تا از اطلاعیه های آنها در مدح و ثنای خامنه ای و سلیمانی.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

*کل یوم هو فی شأن*

*خداوند در هر روز،مواهب و بخششهای جدید و تازه ای به بندگان خود میبخشد*

با سلام و دعای خیر خدمت کلیه همکاران محترم

*معشوقه به سامان شد،تا باد چنین بادا

کفرش همه ایمان شد،تا باد چنین بادا

ملکی که پریشان شد،از شومی شیطان شد

باز آن سلیمان شد،تا باد چنین بادا

در ابتدای امر عید باستانی نوروز را به رهبر عزیز و محبوب جهان اسلام و کشور عزیزمان ایران را به آقا امام خامنه ای تبریک گفته وامید است در سایه رهنمود های ایشان سال خوبی برای تمام هموطنان ما در داخل کشور وخارج از آن باشد.

همکاران پرتلاش علم و صنعت

پرسنل شریف شرکت گروه ملی فولاد اهواز

خواهران و برادران گرامی

بعد از یکماه سختی و مشقت و ایستادگی بر حقمان  برابر کفر و ظلم

و ستاندن حقمان از دست ظالمین زمانه،

که همان جهاد در راه حق بوده،خداوند باریتعالی بر بندگان پاک خود منت نهاده،

و تا روزی دیگر،سرآغاز بهار طبیعت،و حیات هستی،شروع سال جدید،و آغاز فصل بهار میباشیم.

همکاران محترم:

با تبریک پیشاپیش نوروز باستانی سال 97

زنده شدن دوباره زمین را بهمه شما و خانواده های محترم،خصوصا،

*خانواده های همکاران چند روز بازداشت شده که در آن ایام سختی بسیاری تحمل کردند

*خانواده برادر شهید در راه حق،آرش رئیس محمدی

*خانواده برادر قهرمان و اسوه مقاومتمان،هادی خلفی نیا

امیدواریم شروع سال جدید عالی در کنار خانواده،اقوام و آشنایان خود،داشته باشید.

 

همکاران محترم امید است که از تمامی هموطنان ما که برای سفرهای نوروزی عازم استان شهید پرور خوزستان شده اند با آغوش باز استقبال نموده و فرهنگ میهمان نوازی جنوب را با تمامی خوبی ها ترویج و به شهدای مدافع حرم اهدا خواهیم نمود.

و من یتوکل علی الله فهو حسبه

 

این هم  بخشی از یک اطلاعیه ای دیگر که کارگران را برای مراسمهای رژیم بسیج میکنند.

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ»

هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با  دشمنان‌ آماده سازید

(سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰)

با عرض سلام و احترام خدمت تمامی خواهران و برادران عزیز

در ابتدا سالگرد مرد میدان شهید قاسم سلیمانی و همچنین چهلمین روز خاکسپاری شهدای گمنام را به تمامی همکاران عزیز گرامی می داریم و از تمامی برادران که در تجمع اعتراضی رو چهارشنبه ۹۹/۱٠/۱۷ حضور بهم رسانده اما بخاطر مقام شامخ شهدا صبر پیشه کردند  و اعتراضات حق طلبانه خود را به زمان دیگری موکول کردند کمال تشکر و قدردانی را دارا میباشیم...........

 

محمود قزوینی

28 بهمن 1401، 17 فوریه 2023