فراخوان عام به آکسیون ایستاده :گوتنبرگ- سوئد

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

شنبه بیست ویکم مه ساعت۱۳درمیدان برنس پارکن! - در دفاع ازخیزش اعتراض سراسری و صدای اعتصاب واعتراض مردم ایران برای نان و آزادی!- برای ازادی فوری همه دستگیر شدگان و همه زندانیان سیاسی و عقیدتی در ایران! ایرانیان آزادیخواه: در دل اعتراضات جاری زنان - معلمان - بازنشستگان و کارگران ودانشجویان ، هم اینک ما با موج وسیع خیزش سراسری مردم ایران بویژه توده های تهیدست شهری در اعتراض به گرانی نان و سنگینی هزینه زندگی به خیابان آمده اند ، روبرو می باشیم .

اعتراض کنندگان کلیت نظام اسلامی را نشانه گرفته اند . متاسفانه طی روزهای گذشته تعدادی جان خود را ازدست داده اند وعده ای مجروح و مصدوم و دستگیر شده اند.
در این مبارزه وسیع و سراسری ،مردم ما امیدی به هیچ کدام از وعده های سران حکومت برای بهبود زندگی خود ندارند و ضرورت به پا خاستن و اعتراض علیه فقر و نابرابری در مقابل تمامیت حکومت اسلامی را، تنها راه دفاع از حق حیات خود میدانند.
ما شما ایرانیان ازادیخواه ، فعالان اجتماعی و سیاسی و تمامی پناهندگان ساکن گوتنبرگ و حومه را فرامی خوانیم تا به همراه یکدیگر؛ متحدانه برای ازادی زندانیان سیاسی و عقیدتی و پیشتیبانی از اعتصاب فعالان کارگران سندیکای اتوبوسرانی شرکت واحد تهران و حومه و خیزش وسیع مردم در کنار هم باشیم!
زمان : شنبه بیست ویکم مه ساعت۱۳
مکان : درمیدان برنس پارکن، پای مجسمه یوحنا!
جمعی از فعالان اجتماعی- سیاسی و پناهندگان - گوتنبرگ- سوئد
تلفن های ارتباط : 0736778815 / 0739809990