سندیکای کارگران شرکت واحد: برای توقف مطلق و بی چون و چرای مجازات ضد انسانی اعدام

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

 طبقه کارگر و سندیکاها و دیگر تشکلات مستقل کارگری با تمام اشکال اعدام مخالف هستند، و لغو‌ مجازات اعدام از خواسته های تمامی افراد، تشکیلات و گروه­های کارگری بوده و ‌هست و بر همگان است که یکصدا چنین احکام ظالمانه­ ای را محکوم کنند و در برابر آن بایستند در سحرگاه روز جمعه ۲۹ ام اردیبهشت ۱۴۰۲ دگربار طناب دار بر گردن سه جوان دیگر حلقه زد. صالح میرهاشمی، سعید یعقوبی و مجید کاظمی سه تن از معترضان خیزش مردمی زن زندگی آزادی اعدام شدند تا بار دیگر به ما یادآوری کنند، اعدام عریان ترین شکل سرکوب سیستماتیک حکومتی است و مخالفت با اعدام می­بایست مخالفتی مطلق باشد.

خیزش زن زندگی آزادی که در رکن آن زندگی قرار دارد در برابر مجازات اعدام بر حق حیات، زندگی شایسته و درخور تمامی اقشار جامعه به دور از استثمار، تبعیض و ستم پافشاری می­‌کند و از اساس مخالفت با اعدام را در شعار خود داراست . اما مقامات حاکمیت به جای شنیدن صدای اعتراضات به حق مردم در برابر بی عدالتی و نابرابری، تبعیض و ستم و استثمار، کمر بر قتل جوانان معترض بسته و با خشونت آمیزترین شیوه های ممکن در صدد هستند با ایجاد ترس و وحشت صدای معترضان را سرکوب کنند، حال آنکه تاریخ این سرزمین و‌ همه جوامع به ما می­گوید که کرامت انسانی را نمی­توان با سرکوب خفه کرد.

طبقه کارگر و سندیکاها و دیگر تشکلات مستقل کارگری با تمام اشکال اعدام مخالف هستند، و لغو‌ مجازات اعدام از خواسته های تمامی افراد، تشکیلات و گروه­های کارگری بوده و ‌هست و بر همگان است که یکصدا چنین احکام ظالمانه­ ای را محکوم کنند و در برابر آن بایستند.

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه ضمن محکوم کردن قاطعانه اعدام صالح میرهاشمی، سعید یعقوبی و مجید کاظمی خواستار متوقف کردن بی چون و چرای هرگونه مجازات اعدام برای کلیه زندانیان سیاسی و عمومی است.

نه به اعدام

زندانی سیاسی آزاد باید گردد

چاره کارگران و زحمتکشان وحدت و‌ تشکیلات

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه
سی ام اردیبهشت ۱۴۰۲

خبرها، گزارش ها و تصاویر بیشتر را در تلگرام اخبار روز ببیند!