اعلام حمایت جوانان انقلابی محلات کامیاران از انقلابیون در شهر های مختلف ایران

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

جمهوری اسلامی در چهل‌‌وسه‌ سال گذشته یک جهنم تمام عیار را برای مردم ایران به وجود آورده و اکنون ما بپا خاسته‌ایم تا با مبارزه‌ی انقلابی‌مان این جهنم را در حد توانمان به بهشت تبدیل کنیم و برای دستیابی به این هدف هزینه می‌دهیم. هزینه‌هایی که غالبا غیر قابل جبران است. برای محقق کردن این هدف ما بیش از هر چیزی به همبستگی نیاز داریم. اتفاقات خونبار مهاباد، جوانرود، پیرانشهر و غیره، جدای از جمعه‌ی خونین زاهدان نیست و ادامه‌ی مسیر این مبارزه‌ است که در تمام ایران، از مشهد تا اهواز، از تهران تا بندرعباس، از ساری تا تبریز و بوشهر و خاش ادامه داشته است.

شعارهای سر داده شده توسطِ مردم انقلابی مویدِ این حقیقت است. در زاهدان شعار "بژی کردستان" خیابان‌ها را به خروش می‌آورد و در سنندج "بژی آذربایجان". تبریز "یاشاسین کردستان" سر می‌دهد و می‌گوید "آذربایجان بیدار است، با کردستان همراه است" و در تهران می شنویم "مهاباد، کردستان، الگوی کل ایران‌." و مهاباد که خود غرق در خون است فریاد می‌زند "کُرد، بلوچ آذری، آزادی، برابری".
در کنار این همبستگی برای ریشه کنیِ این درد مشترک شجاعت مثال‌زدنی مردم هم چرخ‌های انقلاب را به پیش می‌برد. شجاعتی که دیگر از هیچ چیزی ترسی ندارد.
ترسی که جمهوری اسلامی در طی چهل‌و سه سال مردم را با آن تحت انقیاد در آورده بود اکنون رنگ باخته و حاکمیت عملا خلع سلاح شده. دستپاچگی و استیصال را می‌توان در رفتار نیروهای سرکوبگر و خود مقامات این نظام ننگین دید‌.
غم و اندوه از دست دادن عزیزانمان در سراسر کشور، دل هر انسانی را یه درد می‌آورد. صحنه‌های برخورد خشنِ نیروهای سرکوب با مردم معترض و بی دفاع، برای بسیاری غیر قابل تحمل است. اما این‌ها چهل و سه سال است که به زندگی روزمره‌ی میلونها انسان در ایران تبدیل شده است. در کنار این اشک‌ها که با دیدن به خون غلتیدن عزیزانمان می‌ریزیم، فریادهایمان هم گوش ستمگران را کر کرده است. و این خشم را باید در مسیر درست به آتشی برای گرم نگه‌داشتن کانون انقلاب تبدیل کنیم.
ما جوانان انقلابی کامیاران حمایت کامل خود را از جوانان انقلابی محلات تهران، کرج، تبریز، ارومیه، مهاباد، جوانرود، سقز، بانه، مریوان، سردشت، پیرانشهر، سنندج، بوکان، و... اعلام می‌کنیم و تا سرنگونی کامل جمهوری ننگین اسلامی کنار شما و کنار مردم خواهیم بود‌.

پیروزی نزدیک است و آزادی ارمغان مقاومت ماست.
رمز پیروزی ما اتحاد و همبستگی ماست‌.
زنده باد آزادی و برابری .
مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر

#ژن_ژیان_ئازادی
#کامیاران
#مهسا_امینی
#جوانان_انقلابی_محلات_کامیاران
#زن_زندگی_آزادی
#اعتصابات_سراسری

https://t.me/javanan_enghlabi_kamyaran
https://t.me/ShorayEnghlabyMahalay
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید