خطاب به نمایندگان مجلس رژیم و اعضای شوراهای شهر و روستاهای کردستان

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

رژیم جنایتکار اسلامی مانند چهل و سه سال گذشته و در جریان اعتراضات حق طالبانه توده های مردم ایران، بار دیگر تمام توان نیروی سرکوبگر و جنایتکار خود را در مقابله با مردم مبارز و انقلابی به کار گرفته و نشان داد، زبانی جز سرکوب و کشتار و ترور و خشونت افسار گسیخته نمی شناسد. تمام جهانیان می دانند طی حاکمیت چهل و سه ساله ننگین رژیم جمهوری اسلامی، مردم کردستان با مقاومت و مبارزه همه جانبه خود کوچکترین و کمترین مشروعیتی برای این رژیم قائل نبوده و همواره مضحکه های انتخاباتی و نهادهای انتخابی رژیم نزد مردم کردستان فاقد هرگونه اعتبار و وجاهتی بوده اند.

تمامی به اصطلاح نمایندگان کردستان در مجلس رژیم اسلامی و کلیه اعضای شوراهای شهر و روستاهای کردستان باید بدانند که اعتصاب و مبارزه متحدانه مردم شهرهای کردستان همگام با خیزش توده ای در سراسر ایران نشان می دهد که آنها نماینده مردم نیستند و تنها مجری سیاستهای جمهوری اسلامی هستند.
ما مبارزین و فعالین جنبش انقلابی در کردستان اعلام می کنیم، ادامه فعالیت در مجلس و شوراهای شهر و روستا در حالی که رژیم فرزندانمان را در کوچه و خیابان شهر و روستاهای کردستان به قتل می رساند و صدها تن از جوانان انقلابی در چنگال جنایتکاران اسیر هستند، همراهی با جنایت و جنایتکاران است.
نادیده گرفتن خواسته های بر حق مردم کردستان و ادامه خدمت به رژیم جنایتکار و سران خونخوار جمهوری اسلامی هیچگونه توجیهی ندارد. نمایندگان مجلس رژیم و اعضای شوراهای شهر و روستاهای کردستان باید هر چه سریعتر به صورت رسمی و علنی استعفا داده و به صفوف مردم بپیوندند.
زنده باد اتحاد و همبستگی جنبش انقلابی مردم ایران علیه جمهوری اسلامی
زنده باد شوراهای انقلابی مردم در محل کار و زندگی

جوانان انقلابی محلات سنندج
۳۰ آبان ماه ۱۴۰۱
https://t.me/ShorayEnghlabyMahalay
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
Telegram (https://t.me/ShorayEnghlabyMahalay)
جوانان انقلابى محلات كردستان
كانالى در خدمت شوراهای انقلابى محلات در كردستان. آدرس ایمیل تماس با ما: