شبکه‌های مخفی جوانان انقلابی محلات را گسترش دهیم!

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

زنان و مردان آزاده!
شنبه‌های انقلاب و رزم ما تا روز پیروزی ادامه دارد. در این یک ماه، ما جوانان محلات مریوان در کنار دیگر جوانان انقلابی سراسر کشور از طریق جنگ و‌ گریز محله محور و فرسوده کردن نیروی سرکوب، با سردادن شعار، با سازمان دادن اعتراضات برحق، با مطرح کردن مطالبات توده‌ای، با پخش تراکت و شعارنویسی بر دیوارها و با ابتکارات دیگری تلاش کردیم فضای اعتراضی و شور انقلابی را شعله‌ور کنیم.

رفقا!
جوانان انقلابی محلات مریوان در کنار شما به این مبارزات ادامه می‌دهد. از همه‌ی جوانان محلات مریوان می‌خواهیم که شبکه‌های مخفی مبارزه را در میان رفقا، هم‌رزمان و دوستان قابل اعتماد خودشان بوجود بیاورند. این شبکه‌ها متشکل از سه الی پنج نفر یا حتی ده الی پانزده نفر تشکیل می‌شوند و مبارزات انقلابی را رهبری می‌کنند. در این شبکه‌ها شکل‌های مختلف مبارزه و امکانات لازم را تدارک می‌بینیم، جمع بندی تجارب و نقاط ضعف و قوت را به اطلاع عموم می‌رسانیم، اخبار، عکس و فیلم مبارزات را رسانه‌ای می‌کنیم تا بتوانیم بیشتر از همدیگر بیاموزیم و انرژی بگیریم. ضروری است اعضای این شبکه‌ها مواظب همدیگر باشیم، به یاری هم بشتابیم، به فکر محلی برای مداوای زخمی‌ها باشیم، به فکر تامین وسایل درمانی و ارتباط گرفتن با پزشکان متعهد و پرستاران معتمد باشیم، صندوق مالی را برای تامین نیازها تشکیل دهیم و نهایتا نیروها و امکانات لازم را برای جدال‌های بزرگتر و نبرد نهایی تدراک ببینیم.

جوانان انقلابی!
مخفی بودن و از هم جدا بودن این شبکه‌ها به ما کمک می‌کند که با آسیب کمتری مبارزه را ادامه دهیم. هر چه کمتر کنجکاوی کنیم و اطلاعات کمتری داشته باشیم، بهتر است. مطمئنا با توده‌ای‌تر شدن این اعتراضات، زمانی که جمعیت دهها هزار نفری به میدان بیاید و توازن قوا هم در سطح محلی هم در سطح سراسری بیش از پیش به نفع جبهه‌ی مردمی تغییر کند شرایط لازم برای به هم پیوستن علنی این شبکه‌ها بوجود می‌آید و بستر اداره و کنترل محلات و کل شهر توسط جوانان انقلابی فراهم می‌شود. جوانان! بیایید با تقویت آلترناتیوهای پیشرو و مترقی هم در مقابل رژیم حاکم هم در مقابل خطر دست به دست شدن قدرت از بالای سر توده‌ها ایستادگی کنیم. ما تاکید می‌کنیم که همدلی کافی نیست، هیچ‌ کس منتظر دیگری نباشد و همگی آستین همت را بالا بزنیم. نیروی مادی و‌ متشکل سرکوب را با نیروی مادی و سازمان‌یافته‌ی توده‌ای می‌توان برانداخت. هر کدام از ما متناسب با شرایط مشخص، تکالیف مشخص خود را می‌دانیم و انتظار می‌رود بنا به تعهد انسانی به وظایف تاریخی‌مان عمل کنیم. تاریخ، این روزها را فراموش نخواهد کرد.
انقلاب شرافت تاریخ است! زنده باد انقلاب!
جوانان انقلابی محلات مریوان

#مریوان
#زن_زندگی_آزادی
#کار_مسکن_و_شادی
#قیام_ژینا
#قیام_زندگی
#مهسا_امینی
#ژینا_امینی
@JavananeEnghlabe
Instagram:
@javanane_enghlabe
https://t.me/ShorayEnghlabyMahalay
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید