پیام سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور به ایرانیان متحصن در مقابل مقر سازمان ملل متحد

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

پیام سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور به ایرانیان متحصن در مقابل مقر سازمان ملل متحد در شهر وین پایتخت کشور اتریش

خانمها و آقایان متحصن! به این وسیله مراتب قدردانی و همبستگی خود را با تحصن چهار ماهه شما شرکت کنندگان در این اقدام که در پشتیبانی از خیزش باشکوه و بیسابقه زنان و جوانان ایران علیه رژیم مستبد و عقب‌مانده جمهوری اسلامی و برای معرفی بیشتر آن به افکار عمومی جهان صورت گرفته به اطلاع میرسانیم. ما مطمئنیم که انجام چنین اقداماتی سبب دلگرمی مبارزان جنبش "زن، زندگی، آزادی" در ایران میشود و به تقویت و ادامه این خیزش قابل تحسین و سرنوشت ساز یاری میرساند. برای این اقدام شما آرزوی موفقیت کامل داریم.

به امید پیروزی جنبش انقلابی "زن، زندگی، آزادی" در ایران
سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور
14 بهمن 1401 برابر3 فوریه 2023
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
http://www.iranazad.info/

***************

نامه سازمان نویسندگان و هنرمندان جبهه ملی ایران به دکتر فرهاد میثمی

آقای دکتر فرهاد میثمی عزیز
با درود
در زمانه‌ای که برخی در پی عافیت و منفعت خویش، سکوت کرده‌اند و برخی که صدای‌شان به پشتوانه رسانه‌های رنگارنگ، بلند است چنان سودای قدرت و شهرت دارند که از وابستگی به دیگرقدرت‌ها، پشت پا زدن به منافع مردم و تخطئه‌ی یکپارچگی سرزمین ابایی ندارند، شما با شجاعت و ازخودگذشتگی و به‌دور از هیاهو، بازتاب راستین فریاد پر طنین ملتی شده‌اید که از زاهدان تا آذربایجان، دریغ ندارند که جان خود را فدای ایران کنند. شمایی که همیشه در کنش و منش خود ضمن ایستادگی بر اصول، به‌جای برجسته‌ کردن «من»، به‌دنبال برکشیدن «ما»، و به‌جای «ویرانی» خواهان «ساختن» بوده‌اید.

«امساک در غذا خوردن» آن‌هم نه برای رسیدن به حقوق خود که برای احقاق حق دیگر هم‌وطنان، به‌راستی بالاترین مرتبه از دگرخواهی و کنشگری اخلاقی است. ما ضمن پشتیانی از راه شما و خواسته‌های به حق‌تان که مصداق برجسته‌ی شعار «زن زندگی آزادی» است، در کنار سایر نویسندگان و هنرمندان، با فروتنی از شما می‌خواهیم حالا که تن نحیف‌تان، با قدرت و صلابت صدای حق‌جویی و آزادی‌خواهی شما را به گوش همگان رسانده‌است، با در نظر گرفتن احساسات و عواطف جمعی و به حکم «دیگردوستی موثر»، با پایان دادن به این اعتصاب غذا، از تن و جان خود مراقبت کنید که این سرزمین اکنون به وجود فرزندان دلیر، اندیشمند، نیک‌نفس و ایران‌دوستی چون شما بیش از همیشه نیازمند است.

سازمان نویسندگان و هنرمندان جبهه ملی ایران
تهران-پانزدهم بهمن ماه 1401