حمایت ازاعتصابات گسترده کارگران ایران

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

شورا ـ استکهلم : ازاعتصابات گسترده وهردم افزاینده کارگران ایران حمایت کنیم! طبقه کارگر ایران امروز با خواسته هایی فراگیر بمیدان مبارزه با طبقه حاکم ودولت متبوعش پای نهاده است . موج عظیم حمایت ها چه در ایران وچه خارج از ایران نشانه اهمیت اجتماعی این اعتصابات گسترده است . جمهوری اسلامی که تا کنون علاوه بر سرکوب وزندان با وعده های دروغین بمقابله علیه اعتصابات کارگری رفته اینک ناتوان از عقب نشاندن کارگران سعی میکند با جریان سازی وطرح تشکل های دست ساز از جمله شوراهای اسلامی این جنبش را مهاروکنترل نماید .

هیچیک از این ترفندها نمی توانند جوابگوی سفره های خالی میلیونها کارگر بی حقوق باشند. پیروزی در این مرحله برای کل جامعه در تقابل با حکومت وطبقه حاکم دستاوردی تعیین کننده وگامی بزرگ در مبارزات کارگری است . ظهور طبقه کارگر در هیئت رهبری اعتراضات اجتماعی در زمره تدارک آلترناتیو حکومتی نیزشایان توجه است. در چنین شرایطی دفاع وحمایت از جنبش کارگری واعتصابات در جریان، امر همه آزادیخواهان وکسانیست که سرکوب ونابرابری را در ایران امری سیستماتیک وناشی از حاکمیت جمهوری سرمایه داری اسلامی در ایران میدانند . به صف حمایت کنندگان ومدافعین این اعتصابات بپیوندیم!
شورای استکهلم از این اعتصابات وخواسته های مطروحه توسط شورای سازماندهی اعتراضات حمایت وپشتیبانی میکند و همراه با نیروهای چپ وکمونیست وآزادیخواه صدای کارگران را بگوش مردم جهان رسانده ودر جلب حمایت آزادیخواهان خواهد کوشید.
برگزاری پیکت درروز چهارشنبه ۷ جولای ،ساعت ومحل بزودی اعلام می شود.
برگزاری تظاهرات درروز جمعه ۹ جولای ،ساعت ومحل بزودی اعلام می شود.
سرنگون باد رژیم سرمایه داری جمهوری اسلامی ایران
زنده باد آزادی زنده باد سوسیالیسم
شورا ـ استکهلم ۴ جولای ۲۰۲۱
www.shora.se

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

Mobil:0728379451