علیه تروریسم و علیه اتاق گاز اسلامی! خامنه ای بی ریشه، ایران آشویتس نمیشه!

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

اعلامیه حزب حکمتیست: امروز دوشنبه ۲۱ فروردین تا ساعت ظهر، خبر #حمله_شیمیایی به مدرسە تیزهوشان شهرک پردیس در #سنندج، یک مدرسه دخترانه در #ارومیه، دبیرستان دخترانه نرگس در #خوی و مدرسه دخترانه صدر در شهر #کرج منتشر شدند. طی این حملات دهها دانش‌آموز و کودکان ما مسموم و به بیمارستان منتقل شدەاند. دیروز یکشنبه ۲۰ فروردین تنها در #سقز شش مدرسه دخترانه طالقانی، سمیه‌، معراج، بنت الهدی صدر، استقلال و عصمت بخش زرینه مورد #حملات_سریالی_شیمیایی قرار گرفتند که طی آن حداقل ۴۷ دانش‌آموز بیمارستانی شدند که وضعیت بیش از ۲۰ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

مردم آزادیخواه سقز بالافاصله در واکنش به این حملات دست به اعتراض زدند، خیابانها را تسخیر و نیروی سرکوب را فراری دادند. مردم بدرست انگشت اتهام را به سمت مقامات رژیم نشانه میروند. دیگر نیازی به گمانه زنی وجود ندارد، حکومت برای دفاع از سنگر #حجاب طبق دستور خامنه ای بسیج شده و حمله #تروریستی به دانش آموزان دختر یک گوشه این نقشه کثیف و فاشیستی ضد زن است.

خامنه ای و حکومت اسلامی مدارس را به #اتاق_گاز تبدیل کرده اند. این تکرار روش #هیتلر در اشکال رقیق تر و هشداری است. یعنی این ظرفیت را دارند که درجا دستجمعی بکشند و بسوزانند. هیتلر #یهودیان و #کمونیست ها را دستجمعی کشت و خامنه ای زنان را دستجمعی به خفگی و مرگ تهدید میکند. سکوت دولتهای جهان در باره این جنایت جمعی و معامله با حکومت اسلامی، بیانگر بی ارزش بودن «بشر» در قاموس بارگاه حقوق بشر در دنیای امروز است.

زنان و نسل جوان انقلابی!
علیه سیاست #تروریسم_شیمیایی و #اتاق_گاز_اسلامی محکم بایستیم. مردم آزادیخواه در #سقز نمونه خوبی بدست دادند که ضروری است در هر گوشه ایران گسترده تر تکرار شود. جواب هر حمله یک ضد حمله و حمله متقابل است. هر مرکز و مقر و محل استقرار نیروهای حکومت را به یک هدف تبدیل کنیم. هر آخوند و عامل حکومتی هدف تعرض است. آگاهانه به هرچه «مقدسات» حکومت است حمله کنیم. عبا و عمامه و حجاب آتش بزنیم. همه جا علیه #فاشیسم_اسلامی و #علی_شیمیایی شعار بنویسیم. به خامنه ای هیتلر اسلامی بگوییم «#ایران_آشویتس_نمیشه»! این گوشه ای از نبرد انقلابی جامعه برسر آزادی های فردی و اجتماعی است. ما کوتاه نمی آئیم، #حکومت_بچه_کش_نمیخوایم! #حجاب_بی_حجاب! پیروزی از آن ماست!

مرگ بر جمهوری اسلامی!
آزادی، برابری، حکومت کارگری!

حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست
۲۱ فروردین ۱۴۰۲ – ۱۰ آوریل ۲۰۲۳