اگر ماشین اعدام تان "کار" می‌کرد، این وضع حکومت‌تان نبود!

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

 پخش خبر احکام اعدام‌های اخیر و اسیرانی که در صف و نوبت به قتل رسیدن توسط دولت هستند، در میان مردم به موجی از خشم و نفرت از سرتاپای نظام دامن زده است! این ها فرزندان جامعه اند! با پرونده سازی ها یا بی پرونده سازی های سیاسی و غیرسیاسی، در چشم مردم، چون فرزندان خود آنها جلوه میکنند! با هر زبان و لباس و مذهب و بی مذهبی، پاره های تن جامعه فقر زده و محروم ایران اند که یک حاکمیت وحشی زخم خورده و مشرف به موت، نقشه قتل آنها را کشیده است تا اگر بتواند تعداد بیشتری را تا روز مرگ و سرنگونی اش، بکشد!

چهل و چند سال سرکوب، اسید پاشی، کشتار و اعدام های دسته جمعی، نتوانست حکومت فقر و فلاکت و اعدام را از زیر تیغ خشم و نفرت مردم نجات دهد و مردم هر سال نه فقط خشمگین تر از قبل که قدرتمند تر از همیشه برای پایان دادن به بساط حکومت اعدام، سرکوب و خفقان به میدان آمده اند. دستگاه ارعاب، سرکوب و اعدام مدتها است، زیر فشار سنگین جنبش آزادیخواهانه مردم در ایران، از کار افتاده است.
جنبش علیه اعدام در ایران، جنبشی قوی و ریشه دار است. کم نیستند خانواده هایی که حتی در کیس های "قصاص" و انتقام جویی های شخصی و سیتماتیک نظام اسلامی، حاضر نشدند حکم اعدام فرزند خانواده دیگری را امضا کنند و نکرده اند!
این روزها باید جنبش علیه قتل عمد دولتی، علیه اعدام را گسترده تر و وسیع تر از هر زمانی در میان مردمی که داغ قتل عزیزان شان توسط حکومت را چشیده اند، در میان مردمی که با جنایات چهار دهه این حکومت شب را به صبح رسانده اند، در جامعه ای که برای آزادی، برابری و رفاه زمین را زیر پای حاکمین به لرزه در آورده است، به میدان آورد!
نباید اجازه داد مشتی جانی قادر باشند حتی یک نفر را پای چوبه دار ببرند، در خفا بکشند و یا در میدان های تیر، قربانی کنند!
به میدان آوردن این جنبش، کار پیشروان اعتراضات مردمی، از کارگران و معلمان و بازنشستگان و پرستاران و دانشجویان و زنان، تا همه مردمی است که هر روز از کارخانه تا مدرسه و محیط های کار و زندگی، یا در کوچه و خیابان ها، قوانین کثیف ضدانسانی، ضد زندگی، ضدشادی و سرکوب گرانه حاکمیت اسلامی را به قدرت خود ملغی میکنند! قدرت ما مردم عظیم است و ترس آنها از ما بیشتر! حکومتی که از رودررویی آشکار با زن، کارگر برابری طلب، معلم و بازنشسته و ... آزادیخواه هراس دارد، در اوج قساوت و زبونی در خفا اعدام میکند. باید چوبه های دار را بر سرشان خراب کرد! باید خواب و خیال ارعاب به زور چوبه های دار را به کابوسی فراموش نشدنی برایشان تبدیل کرد! این شدنی است!
ایمن کردن جامعه از جنون جنایات فاشیسم اسلامی و زخم خورده در ایران، امر فوری هر انسانی است که در راس مبارزات میدانی امروز در ایران، دستی بر آتش دارد.
حزب حکمتیست (خط رسمی)
۹ مه ۲۰۲۳
https://hekmatist.com/fa/etelaeye/230509e1