در سالگرد انقلاب ۵۷ علیه فاشیسم اسلامی، علیه فاشیسم آریایی

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

سالگرد انقلاب ۵۷ نزدیک است و ما شاهد توطئه ای جدید از طرف فاشیستهای سلطنت طلب علیه این انقلاب و علیه جنبش "زن، زندگی، آزادی" در ایران هستیم. پهلویست های فاشیست که از اولین روزهای شروع این جنبش برای آزادی و برابری، به نام دفاع از این جنبش و زیر پرچم "زن، زندگی، آزادی" تعرض به افق، آمال و اهداف آن و مبارزه آزادیخواهانه مردم را آغاز کرده بودند، در تدارک تعرض دیگری اند. امروز این جریان اولترا راست و نژاد پرست، به مناسبت سالگرد انقلاب۵۷ در تعدادی از شهرها در خارج كشور از جمله پاریس، واشنگتن، لس آنجلس و... اعلام تجمع كرده است.

در این فراخوانها ۲۲ بهمن را روز "ننگین ۲۲ بهمن" نام گذاشته اند و از مردم خواسته اند با عكس رضا پهلوی و شعار فاشیستهای هیتلری "یك ملت، یك پرچم"، حضور به هم رسانند.

ایرانیان آزادیخواه در خارج كشور
تحرک سلطنت طلبهای فاشیست، با شعار نژاد پرستان هیتلری "یک ملت، یک پرچم، یک رهبر"، فقط تعرض این صف به انقلاب ۵۷ مردم ایران به آرمانهای آزادیخواهانه آن انقلاب و دفاع از ارتجاع پهلوی نیست. این تعرضی ارتجاعی و ضد انقلابی علیه انقلاب آتی مردم به پا خواسته در ایران برای آزادی و رفاه است.
این توطئه ای علیه مردمی است كه در سال ۵۷ برای پایان استبداد، پایان فقر و محرومیت و بی حقوقی، پایان شكنجه و اعدام و خفقان حاكم و برای آزادی، رفاه همگانی دست به انقلاب زدند. انقلابی که در نیمه راه توسط ارتجاع اسلامی و به كمك دولتهای غربی و رسانه های آنها در یك قتل عام خونین سلاخی شد. امروز حمله و تقابل با جنبش آزادیخواهانه ای که زمین را زیر پای جمهوری اسلامی به لرزه در آورده است، جنبشی که با صدای رسا اعلام کرده به چیزی کمتر از آزادی و برابری رضایت نمیدهد، از کانال حمله به انقلاب ۵۷، تخطئه اهداف این انقلاب است. قرار است به قدرت رسیدن ارجاع اسلامی و نفرت و خشم عمومی از آنرا دستمایه تقدیس گذشته و ارتجاع پهلوی، کنند. قرار است نفرت از فاشیسم اسلامی را دستمایه به قدرت رسیدن فاشیسم آریایی کنند. قرار است با اعلام نفرت از انقلاب ۵۷ و "ننگین" اعلام کردن آن، به جنگِ جدال امروز ما برای ادامه و به سرانجام رساندن انقلاب ناتمام و سرکوب شده ۵۷ بروند. قرار است زیر مقابله با دیکتاتوری اسلامی دیکتاتوری دیگری را به ما تحمیل کنند.
فراخوان فاشیستهای آریایی علیه انقلاب ۵۷ و به نام مردم آزادیخواه ایران، اقدامی ضد انقلابی علیه ما و مردم آزادیخواهی است كه امروز در سراسر ایران برای پایان استبداد، فقر و بی حقوقی زن و بدست گرفتن سرنوشت جامعه بدست خود در جدال هستیم.

مردم آزادیخواه
به فراخوان نژادپرستان سلطنتی پاسخ مثبت ندهید! در مراسمهای آنان شركت نكنید. حضور در این تجمعات خواسته یا ناخواسته تقویت این صف ارتجاعی و فاشیسم در ایران است.
ما همه ایرانیان آزادیخواه، همه سازمانها و نیروهای مترقی و .... را فرا میخوانیم تا در روز ۲۲ بهمن در دفاع از انقلاب ۵۷ و در دفاع از انقلاب در جریان مردم آزادیخواه در ایران، علیه فاشیسم در شکل و قامت اسلامی و سلطنتی به میدان بیایند و پژواک آزادیخواهی میلیونها انسان در جهان باشند. بیائید یکصدا همراه مردم در تهران، زاهدان، سنندج، شیراز، اصفهان و .... علیه هر دو ارتجاع فریاد بزنیم آزادی، برابری!

تشکیلات خارج کشور حزب حکمتیست (خط رسمی)
۲۹ ژانویه ۲۰۲۳ (۹ بهمن ۱۴۰۱)