همبستگی عظیم انقلاب ، قیام کنندگان مهاباد را تنها نخواهد گذاشت!

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

اطلاعیه كميته كردستان حزب كمونيست كارگري – حكمتيست: از خصوصیات انقلاب عظیم کنونی همبستگی برحق همه جانبه جامعه پر خروش ایران از یکدیگر است . رژیم هار اسلامی که تاکتیک‌های سرکوبگرانه اش از جانب انقلابیون یک به یک خنثی شده اند، از روز گذشته با لشکر کشی به شهر مهاباد در صدد تحمیل فضای نظامی و سناریویی توطئە گرانه علیه مبارزات توده ای ‌برحق این شهر است . اما قدرت مبارزات سراسری انقلاب حاضر می تواند به آسانی این توطئە جمهوری اسلامی ‌و لشکر کشی به شهر مهاباد را هم خنثی کند.

جمهوری جنايتكار اسلامی بخوبی می داند که غول انقلاب، به پهنای جامعه ایران برای بگور سپردن او بمیدان آمده است و در همين رابطه است که به توطئە مذبوحانه از جمله ملیتاریزه کردن مبارزات مسالمت آمیز ‌مردم و رواج فضای جنگی روی آورده است ۰ خوشبختانه تا همین لحظه تمامی نهادها ی انقلابی وتشکلها سیاسی در داخل و خارج از ایران علنا برای پشتیبانی از مردم مبارز مهاباد فراخوان داده و به جمهوری اسلامی هشدار داده اند.

مردم مبارز شهرهای کردستان !
كارگران و ازاديخواهان در سراسر ایران !
علیه لشکر کشی جنایتکاران جمهوری اسلامی به شهر مهاباد به خیابان‌ها بیایید و نشان دهید که قیام برحق شما از ایذه تا بوشهر و‌مهاباد و بوکان بعنوان یک تن واحد برای بگور سپردن لاشه متعفن جمهوری اسلامی عزم جزم کرده است.‌ پشتیبانی از مردم مبارز مهاباد و عقب نشاندن سرکوبگران قدم مهمی انقلاب و همبستگی آن را به جلو خواهد برد .
با اعتراض خیابانی و اعتصاب در همه جا، در دانشگاه‌ و كارخانه و شهر و محله ، به پشتیبانی از مردم مبارز مهاباد برخیزند . شکست تهدید نظامی جنایتکاران در مهاباد ، موفقیت کل انقلاب است .
زنده باد انقلاب و همبستگی آن

مردم متحد به آسانی شکست نمی خورند .
کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری - حکمتیست
۳۰ آبان ۱۴۰۱
۲۰ نوامبر ۲۰۲۲