کنفرانسی در همبستگی با کارگران اعتصابی نفت

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

کنفرانسی در همبستگی با کارگران اعتصابی نفت و علیه سرکوبگری های حکومت اسلامی: روز ۲۱ شهریور برابر با ۱۲ سپتامبر از سوی کمپین برای آزادی کارگران زندانی (فری دم ناو) کنفرانسی بصورت آن لاین در حمایت از کارگران اعتصابی نفت و علیه سرکوبگری ها حکومت اسلامی برگزار شد. این کنفرانس متعاقب ارسال نامه ای در همین رابطه از سوی این نهاد به اتحادیه های بین المللی کارگری و نهادهای انساندوست و شخصیت های سیاسی شناخته شده با تاکید بر خواست بایکوت جمهوری اسلامی در سطح جهانی و بطور مشخص اخراج آن از سازمان جهانی کار برگزار شد.

زبان این کنفرانس انگلیسی بود و همزمان بحثها و سخنرانیها به فارسی ترجمه میشد. اداره این کنفرانس را بهرام سروش هماهنگ کننده کمپین بایکوت جهانی جمهوری اسلامی برعهده داشت. شهلا دانشفر سخنگوی کمپین برای آزادی کارگران زندانی، کاظم نیکخواه مسئول روابط بین المللی این کمپین، سعید نعما دبیر کل فدراسیون اتحادیه های کارگری عراق، سمیر نوری سخنگوی کمیته بین المللی علیه اعدام در عراق، پیتر تاچل مدیر بنیاد پیتر تاچل و کمپینر سیاسی بریتانیائی، شیوا محبوبی سخنگوی کمیته مبارزه برای آزادی کارگران زندانی، اریک لی بنیانگزار سایت بین المللی کارگری لیبراستارت، مسعود ارژنگ و تهمینه صادقی نیز از اعضای فری دم ناو در کانادا و از مسئولین دو اتحادیه کارگران خدمات دولتی و خدمات عمومی در بریتیش کلمبیا از سخنرانان کنفرانس بودند. جان کلارک کمپینر و استاد دانشگاه در کانادا، نیز قرار بود در کنفرانس شرکت کند اما متاسفانه با مشکل اینترنت روبرو شد و امکان شرکت پیدا نکرد. همچنین سه پیام یکی از سوی - استفانی اسمیت ، رئیس اتحادیه کارگران خدمات عمومی بریتیش کلمبیا – کانادا (BCGEU)، حسن صالحی سخنگوی کمیته بین المللی و جوزف داهر استاد دانشگاه لوزان و یکی از رهبران حزب سولیداریتی چپ سوئیس به کنفرانس ارائه شد. کنفرانس به صورت لایو از یوتیوب و مدیای اجتماعی و تلویزیون کانال جدید پخش شد. گفتنی است که علاوه بر سخنرانان این کنفرانس شمار دیگری از مسئولین اتحادیه های کارگری از جمله - ریتا مالیا دبیر کل ایالت نیوسات ولز استرالیا اتحادیه کارگران ساختمانی جنگلداری ، دریانوردی ، معدن و انرژی و پل کیتینگ رئیس واحد سیدنی اتحادیه کشتیرانی در استرالیا با گذاشتن امضای خود در زیر نامه ارسالی کمپین برای آزادی کارگران زندانی حمایت خود را با کارگران اعتصابی نفت و خواست به انزوا کشاندن جمهوری اسلامی در سطح جهانی اعلام داشتند. و امضا ها ادامه دارد.
یک تاکید مهم سخنرانی ها و پیامها اخراج جمهوری اسلامی از سازمان جهانی کار و انزوای سیاسی آن در سطح بین المللی بود. کمپین برای آزادی کارگران زندانی تلاش میکند که صدای اعتراض کارگران زندانی و همه زندانیان سیاسی در سطح جهان باشد. یک عرصه مهم فعالیت این کمپین رساندن صدای اعتراض کارگران ایران در سطح جهانی و جلب همبستگی وسیع کارگری در سطح جهان است. در همین راستا کمپین برای آزادی کارگران زندانی کارزاری جهانی برای اخراج جمهوری اسلامی از سازمان جهانی کار و انزوای بین المللی آن بخاطر نقض پایه ای ترین حقوق کارگران و مردم معترض در ایران و سرکوبگریها و جنایات این رژیم در دستور کار خود دارد و برای آن تلاش میکند.
کمپین برای آزادی کارگران زندانی
۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳سپتامبر ۲۰۲۱
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
http://free-them-now.com