نسان نودینیان: توپ زیر پای زنان است

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

۲ هزار زن اجازه یافتند در مسابقه فوتبال ایران و عراق در ورزشگاه حضور داشته باشند. مسابقه تیم ملی فوتبال ایران برابر عراق و امارات با حضور ۱۰ هزار تماشاگر برگزار میشود. این دیدارها در روزهای ۷ و ۱۲ بهمن در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. به نقل از خبرگزاری ایلنا. حضور دو هزار زن در ورزشگاه آزادی پیشروی جنبشی است که ۴ دهه علیه اسلامیزه کردن جامعه ایران با اعمال خشن ترین سرکوب و علیه عربده کشی حاکمان ضد زن برای ورود به ورزشگاه فعال بوده و همواره دست به اعتراضات کوبنده ای زده است.

نظر سنجی های چند سال گذشته همواره با اکثریتی باال موافق حضور زنان در ورزشگاه ها بوده است.
از بدو بقدرت رسیدن ضد انقالب اسلامی در ایران، حمله به زنان به منظور اسلامیزه کردن جامعه همواره بخشی از سیاست و اقدامات سرکوبگرانه مقامات ریز و درشت حکومت بوده است. اما جنبش رفع تبعیض و ستم بر زنان بر بستر اعتراضات کوبنده مردم و به میدان آمدن دختران خیابان انقلاب، پیشروی های مهم و تاریخ سازی داشته است. حکومت اسلامی فی الحال از زنان شکست سختی خورده است. به این معنا توپ زیر پای زنان است. ا
اعلام ۱۸ شهریور »روز مبارزه برای حق ورود زنان به استادیوم ها« و گرامیداشت یاد سحر خدایاری دختر آبی از پیشروی های مهم دیگر در جنبش نوین زنان است.
دروازه های استادیوم ها باید بطور کامل بر روی زنان باز باشد
. پنجشنبه 30 دی 1400 20 ژانویه 2022
سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید
* نقل قول از ژورنال با ذکر منبع آزاد است: نشریه روزانه ژورنال journalfarsi.com

درباره مزخرفات و گفته های بیهوده مرکز رسانه ای قوه قضائیه.
«مرکز رسانه ای قوه قضاییه رژیم روز دوشنبه ٢٧دیماه گزارشی درباره محاکمه حمید نوری در سوئد منتشر کرد.» در بیانیه مرکز رسانه ای گفته شده؛(هیچ مستندات جدی و قابل توجهی علیه) حمید نوری ارانه نشده!!
ماه ها طول کشید که سکوت قوه قضائیه درباره محاکمه یکی از مزدوران جنایتکار زندانها شکسته شد. از توبره خونین آدمکشان حکومت اسلامی ایران چیزی جز سرهم بندی کردن مزخرفات چهار دهه گذشته علیه مخالفین بیرون نمیاد. ده ها شاهد زنده در دادگاهی شرکت دارند که میگویند آدمکشی حکومت اسلامی ایران بیشمار است. که مزدورانی امثال حمید نوری در این آدمکشی ها دست داشته اند. ده ها زن و مرد مبارز به نمایندگی از چند میلیون خانواده داغدیده که در طول چهار دهه گذشته عزیزانشان اعدام شده اند، دست به یکی از مهمترین دادخواهی های تاریخی زده اند. دادگاه حمید نوری مستندی بر جنایتهای جمهوری اسلامی ایران است.
داد و هاوار و مزخرفات مرکز رسانه ای قوه قضائیه از سر زبونی است. از سر رسوایی است.
بگذاریم خامنه ای و قوه قضائیه بیشتر از اینها بر خود بلرزند. شادی ما در محاکمه حمید نوری بر سرکوب و زندان تابیده است.
دستاورد و پیشروی های سترگی که در پروسه محاکمه حمید نوری علیه حکومت اسلامی و دستگاه سرکوب او کسب شده ادامه راه و آرمان ده ها هزار از عزیزان ما هستند که با آرمانخواهی هایشان برای رهایی و آزادی مبارزه کردند و ایستادند!
دادگاهای حمید نوری رقص شادی ما داغ دیده گان است. تا همین جا حکومت اسلامی بازنده است.
نسان نودینیان