مقابله با گروه های فشار - باند سیاهی در حاشیه تعرض باند سیاهی‌های میدان "ترافالگار" لندن

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

عربده‌کشی‌ها، فحاشی‌ها و تعرض‌های کلامی و فیزیکی باند سیاهی‌های سلطنت‌طلب، پادشاهی‌خواه و نٸوپهلویست‌ها، در برخی از تظاهرات‌های مخالفین جمهوری اسلامی در خارج از کشور، نا امن کردن فضای سیاسی و اعتراضی ایرانیان معترض در خارج کشور، بهم زدن مراسم‌ها و تجمعات اعتراضی علیه جمهوری اسلامی و تعرض به مردم و مخالفین خود با رفتارهای لات‌مآبانه و لمپنی، اگر پیشتر برای همگان افشا نشده بود، امروز کاملا افشا شده است. تا جایی که میانه‌روترین مخالفین جمهوری اسلامی هم، امروز حاضر نیستند کمترین نشانی از همراهی با این گروه های باند سیاهی و مخرب راست سلطنت طلب داشته باشند.

عدم حضور ایرانیان در تظاهرات‌های "همه با همی" این گروه، که امروز دیگر در انزوای کامل به سر می‌برند، قدرت بسیج واقعی و چند ده نفره آنان را در مقابل چشم همگان قرار داده است. همزمان با این انزوا، شاهد بالا رفتن تحریکات و تعرض‌های فاشیستی و باند سیاهی این عربده‌کش‌ها و لمپن‌های نئوپهلویست به مخالفین سیاسی خود هستیم.
اما فحاشی و تعرض اخیرشان در روز شنبه ۲۰ مه ( ۳۰ اردیبهشت) در میدان ترافالگار لندن و در جمع مردمی که در اعتراض به اعدام‌های جمهوری اسلامی جمع شده بودند، تعرض کلامی و فیزیکی و آزار جنسی نسبت به آقای عالی‌پناه، از شرکت کنندگان در این تظاهرات، و فراتر از آن تبلیغ و تشویق به این تعرض‌ها در میدیای اجتماعی، به طور قطع در انگلستان و جوامع غربی جرم محسوم می‌شود و عقوبت به همراه دارد. این اعمال شنیع باید برای همیشه نزد مخالفین جمهوری اسلامی در خارج و داخل کشور، سوت پایان امکان دادن به حضور این اوباش سازمان‌یافته و باند سیاهی در حرکات و اعتراضات مردمی را به صدا درآورده باشد. بی‌تردید مسئولیت عربده‌كشی چاقوكشان شاه‌پرست به پای رهبران آن‌ها، به پای رضا پهلوی و پشت میزنشینان به اصطلاح سیاسی جریان سلطنت طلب نوشته خواهد شد.
ما پیشتر خطر این باند سیاهی‌های مخرب و گروه‌های مشابه را هشدار داده بودیم و صف خود را از آنها در همه حرکات اعتراضی جدا کرده بودیم و به دیگران توصیه کرده بودیم که این اوباش را منزوی کنند!
بیش از چهار دهه است که فضای خارج کشور، میدان فعالیت سیاسی و اجتماعی سازمان‌یافته و متشکل سازمان‌ها و احزاب اپوزیسیون اساسا چپ، و از جمله حزب ما، بوده است. در فضای سیاسی و متمدن این اپوزیسیون، علیرغم هر اختلافی میان سازمان‌ها و نیروهای سیاسی، تعرض کلامی یا فیزیکی، از جنس تعرض فالانژها و حزب‌اللهی‌های جمهوری اسلامی یا عربده‌کشان نئوپهلوی، به مخالف سیاسی جایی نداشته و ندارد. از این فضای امن سیاسی باید با تمام توان دفاع کرد. اعتراضات مردم معترض به جمهوری اسلامی در خارج کشور جای میدان‌داری، عربده‌کشی، قمه‌کشی و تعرض فیزیکی هیچ جریان و باند ارتجاعی، از جمهوری اسلامی تا نئوپهلویست‌ها و ... نیست!
نباید به ادامه دهندگان راه شعبان جعفری و چماقداران او بیش از این امکان نا امن کردن فضا را داد. نا امن کردن فضای اعتراضی در خارج کشور توسط لمپن – فاشیست‌های آریایی، اسلامی و .... بخشی از دعوای این اوباش علیه آزادی بی‌قید و شرط سیاسی و فضای سیاسی متمدن و آزاد است. نیروئی که امروز چنین گستاخانه به مخالف سیاسی خود تعرض می‌کند و به آن می‌بالد، آبایی نخواهد داشت که همچون بچه حزب‌الهی‌ها، که مخالف خود که "حزب فقط حزب‌الله" نمی گوید را با قمه مورد تعرض قرار دهد، به کسی که "جاوید شاه" نگوید با چاقو و قمه حمله کند!
برای مقابله با نئوپهلویست‌های چاقوكش، چماقدار و لمپن باید از برگزاری همزمان تجمعات و تظاهرات‌های اعتراضی در یک محل با این جریان خودداری کرد. باید محل تجمعات خود را هدفمند و آگاهانه به نقاط دیگری منتقل کرد. بگذارید قدرت واقعی این نیرو در تظاهرات‌های چند نفره و بیمایه‌شان مانند بروکسل و مونیخ و لندن و .... ، قدرت و وزن واقعی آنان در جامعه را به نمایش بگذارد.
باید سنت جریانات چپ و سوسیالیست، بویژه حزب و جریان ما، در سازمان‌یافتگی این اعتراضات، از تعیین شعار تا انتظامات و امنیت و ...، را احیا کرد. اعتراض و مبارزه علیه جمهوری اسلامی، از برپایی اجتماعات و تظاهرات‌های اعتراضی تا اعتصاب و دفاع مسلحانه و مشروع، از جنگ تا انقلاب، بدون سازمان و تشکیلات، ضربه‌پذیر و بی‌آینده است. برپایی تظاهرات و شرکت در آن، مبارزه است. مبارزه بدون سازمان و تنظیمات و تشکیلات، به سادگی می‌تواند توسط هر گروه فشار باند سیاهی و عوامل امنیتی و تحریک کننده حتی یک نفره، به عکس خود تبدیل شود و از جمله میدان اعتراض به اعدام در میدان ترافالگار را به سرگردنه‌بگیری اوباش باند سیاهی طرفدار خمینی یا پهلوی و رفتارهای لمپنی آنها تبدیل کند!
باید لمپن‌های نئوپهلوی و چماقداران "جاوید شاهی" را شناسایی و بعنوان معترضین به مردم، عاملین نا امنی سیاسی و فردی، بعنوان عوامل تعرض جنسی و ... به دادگاه کشید! باید هورا-کشان آنان را بعنوان مروجین خشونت علیه مخالف، مروجین تعرض جنسی و .... افشا کرد. فضای اعتراضی در خارج کشور زمانی امن خواهد شد که این لمپن‌های شاه‌پرست و فاشیست احساس نا امنی کنند، از قدرت متحد و سازمان‌یافته مردم و نیروهای سیاسی بترسند و دست و پای خود را جمع کنند.
حزب حکمتیست خط رسمی، پیشتر موازین خود در مورد این گروه‌های فشار را اعلام کرده بود.
ما همه مخالفین جمهوری اسلامی در خارج از کشور و در داخل کشور را فرامی‌خوانیم که برای دفاع از فضای سیاسی و اعتراضی سالم و متمدن و امن، با قدرت هرچه بیشتری در اعتراضات و تظاهرات‌ها و تجمعات و اعتصابات و تحصن‌ها و ... حضور پیدا کنند و این گروه‌های انگشت‌شمار باند سیاهی را منزوی کنند و از صف خود برانند!
تشکیلات خارج کشور حزب حکمتیست (خط رسمی) – واحد لندن
۲۳ مه ۲۰۲۳
https://hekmatist.com/fa/etelaeye/230524e