فراخوان اعتصاب عمومی و راهپیمائی های شهری در اعتراض به اعدام محسن شکاری

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

آدمکشان حاکم محسن شکاری را اعدام کردند. این ضایعه را به خانواده محسن شکاری و همه مردم ایران صمیمانه تسلیت میگوئیم. اجازه نمیدهیم این جنایت بدون پاسخ بماند. جلادان حاکم با اعدام محسن شکاری به خیال خود میخواهند ما مردم را مرعوب کنند اما تنها ضعف و درماندگی خودشان را به نمایش میگذارند. دنیا را بر سرشان خراب خواهیم کرد. دانشجویان، کارگران، دانش آموزان، بازاریان، کارکنان و کارمندان، و همه اقشار جامعه را فرا میخوانیم که روز شنبه ١٩ آذرماه دست از کار بکشند و به تظاهرات و راهپیمائی در خیابانهای اصلی و تجمعات و تظاهرات در محلات و میادین شهرها بپیوندند.

از ایرانیان ساکن خارج کشور هم میخواهیم همراه مردم ایران در همه شهرهای جهان علیه اعدام و حکومت آدمخوار اسلامی به میدان آیند.
با اعتصابات سراسری، و تظاهرات و راهپیمائی و تجمعات خیابانی میتوانیم جلوی اعدامها را بگیریم و جلادان حاکم را به غلط کردن بیاندازیم.
سرنگون باد حکومت کشتار و اعدام!
زنده باد انقلاب!
حزب کمونیست کارگری ایران
١٧ آذر ١٤٠١، ٨ دسامبر ٢٠٢٢

دنیا را بر سر قاتلان محسن شکاری خراب میکنیم!
آدمکشان حاکم محسن شکاری جوان معترض را امروز پنجشنبه ۱۷ آذر اعدام کردند. خشم و نفرت در سراسر جامعه از این جنایت موج میزند. حکومت منفور اسلامی باید بداند که ما مردم این جنایت را با گسترش اعتراضات، با تظاهرات، با مشتهای گره کرده، با اعتصابات و با فریاد مرگ بر حکومت اسلامی پاسخ میدهیم. هم اکنون در تهران و در محله ستارخان که محل دستگیری محسن شکاری بود تجمعات مردم خشمگین جریان دارد. مردم زن و مرد و پیر و جوان بیرون آمده اند تا به این جنایت اعتراض کنند و سد محکمی در مقابل حکومت و اعدام های دیگر ایجاد کنند.
حزب کمونیست کارگری همه مردم ایران در داخل و خارج کشور را به تجمع و اعتراض و فریاد سرنگونی فرا میخواند. نباید به این جانیان فرصت دهیم که از جوانان و عزیزان مردم انتقام انقلابمان را بگیرند. اعتراض به اعدام محسن شکاری در عین حال دفاع از عزیزانی است که در خطر اعدام قرار دارند.
جایی در این جامعه برای این حکومت آدمکش و مرتجع و چپاولگر نیست. راهی برای ماندنش باقی نمانده است. جنایاتش خشم عمومی را شدت و فزونی میدهد. اگر اینها عقل سلیم داشتند تاکنون فهمیده بودند که با کشتن چند صد نفر از معترضین طی هشتاد روز گذشته، نه فقط خللی در عزم مردم برای سرنگونی ایجاد نشد، بلکه خشم و انزجار و عزم سرنگونی فزونی گرفت.
ما همه مردم دنیا را به حمایت و پشتیبانی از انقلاب زیبای زن زندگی آزادی فرامیخوانیم. هم اکنون شمار دیگری از معترضین تحت عنوان "افساد فی الارض" و "محاربه" و غیره در خطر اعدام قرار دارند. چند ده هزار نفر از مردم در شکنجه گاههای این حکومت اسیر و برای اعترافات اجباری زیر فشار قرار دارند. باید بیشترین فشار را بر این حکومت وارد کرد و خواهان آزادی همه دستگیر شدگان شد.
حکومتی که کارش فقط آدمکشی و سرکوب و ترور و آدم ربایی است باید بایکوت شود و از همه مجامع جهانی بیرون انداخته شود. این حکومت لکه ننگی بر کل جامعه انسانی است. این حکومت عامل عقبگرد است. مایه نا امنی همه است. ضد تمام ارزشهای پیشرو بشری است. باید از صحنه تاریخ پاک شود و مردم ایران زن و مرد و پیر و جوان، دانش آموز و معلم و دانشجو و کارگر و بازنشسته میخواهند و عزم کرده اند و پا به خیابان گذاشته اند تا این مهم را عملی کنند و خواهند کرد. یاد محسن شکاری را با گسترش انقلابمان گرامی میداریم.
حزب کمونیست کارگری ایران

زنده باد انقلاب زن زندگی آزادی!
نابود باد حکومت اسلامی
۱۷ آذر ۱۴۰۱، ۸ دسامبر ۲۰۲۲