فراخوان به اعتراض سراسری به مناسبت اعدام جنایتکارانه محسن شکاری!

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

مردم آزادیخواه، کارگران و آزادیخوان ایران! مهسا امینی( ژینا)ی عزیز و مرگ این دختر جوان، بر بستر خشم ٤٣ ساله کارگران و زنان و جوان و صف آزادیخواهان، به درست به جرقه ای برای شروع یک خیزش انقلابی پیگرتر از گذشته علیه کلیت جمهوری اسلامی وحجاب و اسلامش تبدیل گردید،و میرود تا پایان حاکمیت سیاه جمهوری اسلامی تداوم پیدا کند. اکنون،با اعدام اولین قتل حکومتی یکی دیگر از جوانان معترض در سه ماهه اخیر،محسن شکاری عزیز،جمهوری اسلامی در صدد است با تحمیل فضای رعب و وحشت، آتش همان خیزش انقلابی،که با قتل مهسا شروع گردید، علیه خود را خاموش نماید. اما باید مانند سه ماه اخیر دوباره نشان بدهیم که این حکومت وحشی و آدمکش سخت در اشتباه محاسباتی قرار گرفته است!

حزب سوسیالیست انقلابی ایران جنایت شنیع اعدام وحشیانه محسن شکاری را قویا محکوم میکند! از همه احزاب و نهادهای ایرانی و بین المللی چپ و کارگری و مترقی نیز میخواهیم برای متوقف کردن ماشین کشتار جمهوری اسلامی از هر راهی که ممکن هست اقدام نمایند.اما واقعیت امر این است که قبل از هر نوع اقدامی در خارج و امید بستن به بیرون مرزها ، باید بیش از پیش به جنبش سیاسی- اقتصادی- طبقاتی و بر حق اعتراض آمیز جاری خود در داخل کشور متکی بود. بدون تحرک رادیکالتر یک جنبش توده ای و آزادیخواه کارگری، دانشجوی ، زنان و فرهنگیان در داخل، به آسانی در خارج میتوانند انوع معامله به خونهای ریخته شده مان در شهرها و مراکز کار آنجام بدهند، همانگونه که طیف های مرتجع راست و سلطنتی و میدیای فارسی زبان دولتها دارند همین کار را میکنند!
هم اکنون گسترش دامنه اعتراضات و اعتصابات طبقه کارگر و اعتراض میلیونی توده ای در همه شهرها از جمله در شهرهای پر جمعیت کشور هست که قادر به توقف کشتار جمهوری جانی اسلامی خواهد گردید! "گل همین جاست، همین جا است که باید رقصید".
جمهوری اسلامی لیست بلندی برای اعدام کردن ردیف کرده است و میخواهد از ما زهر چشم بگیرد. باید در مقابل این رویکرد و روند آدمکشی با قدرت کارگران و مردم متنفر از جمهوری اسلامی ایستاد و افسارشان کنیم. جامعه مسئول است به دفاع از زندانیان سیاسی و معترضین سه ماهه اخیر زندانی شده به پا خیزد و جنبش میلیونی نه به اعدام و شکنجه و زندان و تجاوز را به میدان بیاورد، و با شکستن درب زندانها به فریاد زندانیان باید رسید!.
با قدرت جنبش توده ای و آزادیخواهانه مان، و با شعارهای انقلابی زیروروکننده تری که کلیت پیگره رژیم و نظام سرمایه داری حاکم بر ایران را بتواند بیش از پیش به لرزه در آورد، لازمه جنبش ما در این دوره است تا با قدرت به مراتب بیشتر و متحد کننده تر و مستقل تری به میدان بیاید. باید شاخ این گاو وحشی را از ریشه بیرون بکشیم و آنرا بشکنیم!
اکنون زمان تدارک تعرض میلیونی مردم به زندانها و آزاد کردن زندانیان سیاسی و معترض فرا رسیده است!
نه به اعدام!
پیش به سوی شکستن درب زندانهای جمهوری اسلامی!
مرگ بر جمهوری اسلامی!
زنده باد حکومت شورایی!
زنده باد سوسیالیسم!

حزب سوسیالیست انقلابی ایران
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
٢٠٢٢/١٢/٨
١٨ آذر ١٤٠١