رضا_شهابی، رسول بداقی وجعفرابراهیمی خودداری از پوشیدن لباس زندان

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه: امروز چهارم شهریور #رضا_شهابی، #رسول_بداقی و #جعفر_ابراهیمی به علت خودداری از پوشیدن لباس زندان از اعزامشان به دادگاه جلوگیری شد .امروز چهارم شهریور #رضا_شهابی، عضو هیات مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، و #رسول_بداقی و #جعفر_ابراهیمی از اعضای کانون های صنفی معلمان در استان تهران و نیز شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران، را جهت تعیین وقت شعبه برای دادگاه احضار کردند که آنها از پوشیدن لباس زندانی جهت اعزام به دادگاه خوداری کردند و به همین جهت مسئولین زندان از اعزامشان به دادگاه جلوگیری بعمل آوردند.

پوشیدن لباس زندانی جهت انتقال به خارج از زندان فشار مضاعفی بر زندانیان سیاسی است و به هیچ عنوان وجه قانونی ندارد و براساس ماده ۷۳ آئین نامه سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور ، زندانبان نمیتواند زندانیان سیاسی را مجبور به پوشیدن لباس زندان جهت انتقال به خارج از زندان کند و این اجبار زندانبان غیرقانونی است و امروز چهارم شهریور آقایان شهابی و بداقی و ابراهیمی از حق قانونی خودشان در نپوشیدن لباس زندان برای اعزام به دادگاه استفاده کرده اند.
اینک پنج ماه از بازداشت این فعالین کارگری و معلمی و نیز بازداشت #حسن_سعیدی، از فعالین سندیکای کارگران شرکت واحد، #محمد_حبیبی، سخنگوی کانون صنفی معلمان تهران، و نیز #کیوان_مهتدی، نویسنده، مترجم و عضو کانون نویسندگان ایران میگذرد و از آزادی آنها حتی به صورت مشروط جلوگیری کرده اند.
در همین زمینه حال جسمانی آقایان #رضا_شهابی و #جعفر_ابراهیمی وخیم میباشد ونیاز فوری به درمان در بیمارستان خارج از زندان دارند که تا کنون مقامات امنیتی و قضایی با رسیدگی پزشکی در خارج از زندان علیرغم وخامت جسمانی آنها و تاکید پزشکان خوداری کرده اند.
کارگر و ‌معلم زندانی آزاد باید گردد
کلیه زندانیان سیاسی و بازداشت شدگان اعتراضات سراسری بابد فوری و بدون قید و شرط آزاد گردند.
چاره زحمت کشان وحدت وتشکیلات
#سندیکای_کارگران_شرکت_واحد_اتوبوسرانی_تهران_و_حومه
لطفا عکس ها و مطالب خود را در حال حاضر فقط به آدرس ایمیل سندیکا به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنید
t.me/vahedsyndica

https://www.instagram.com/vahedsyndica/

https://twitter.com/VahedSyndicate

www.vahedsyndica.com