سیاست مرگ آفرین جمهوری سرمایه داری اسلامی

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

سیاست مرگ آفرین جمهوری سرمایه داری اسلامی در مواجهه با کرونا و کشتارعامدانه کارگران و توده های ستمدیده را متحدن در هم شکنیم!
کشتار رو به افزایش کرونا در ایران یک بار دیگر فروماندگی و ورشکستگی نظام سرمایه داری جمهوری اسلامی را به نمایش می گذارد. نظام حاکم درایران از آغاز، سیاستهای سرکوبگرانه و جنایتکارانه را در پیش گرفته که نتیجه اش کشته شدن روزانه هزاران نفربر اثر سرکوبهای امنیتی و ضایعات گوناگون طبیعی و بویژه ابتلا به ویروس کرونا است.

بیش از چهاردهه سیاست سرکوب اعتراضات اجتماعی توسط رژیم اسلامی با خیزشهای پی در پی بویژه سالهای نود وشش و نود هشت برغم کشتار وسیع معترضان، با شکست روبرو شده است بطوریکه هرروزه شاهد متحد شدن هرچه بیشتر و شکل گیری سازماندهی توده های وسیع کارگران وتوده های رنجدیده برای ایجاد آلترناتیو کارگری و نجات تمامی آحاد جامعه هستیم. بحران ساختاری سرمایه داری و سیاست های اقتصاد نئولیبرالیستی در ایران چنان لجام گسیخته وفلاکت بار است که چرخ اقتصاد رژیم اسلامی را به گل نشانده است. ناتوانی در سازماندهی مبارزه با کرونا توسط رژیم جمهوری اسلامی چنان آشکار شده است که شکی درقتل عام عمومی جامعه و ناتوانی برای حل معضلات جامعه ایران باقی نگذاشته است.
مطالبه واکسن استاندارد و رایگان که توسط جنبش کارگری و دیگر جنبش های اجتماعی بیان شده است، خواست فوری عموم جامعه می باشد ومی بایست به کارزاری سراسری تبدیل شود تا جمهوری سرمایه داری اسلامی ایران را مجبور به پذیرش خواست واکسیناسیون رایگان و همگانی کند.
سرنگون باد رژیم سرمایه داری اسلامی در ایران
زنده باد آلترناتیو کارگری
اوت 2021

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید