ملت شریف ایران؛ کردستان خونین است

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

حکومت نامشروع جمهوری اسلامی با تمامی قوای نظامی و امنیتی خود بر کردستان چنبره زده و کمر به کشتار و سرکوب پیشگامان این انقلاب بسته است. نظام با لشکرکشی به کردستان قصد دارد مردم مبارز را مرعوب کرده و عقب بنشاند تا فرصت پیدا کند قوای تحلیل‌رفته خود را بازیابد و با احیای سلطه امنیتی پیشین بر خیابان‌ها، فضای عمومی را از دست مردم برهاند. سکوت و تماشاگر بودن در این موقعیت حساس این فرصت را به نظام می‌دهد تا میدان عمل کافی برای اجرای نقشه خود بیابد و با خیال راحت به تحریف و تسخیر دستاوردهای مبارزان خیابان بپردازد.

ما همچون عاملان و پیش‌برندگان این انقلاب وظیفه داریم با تمام توان در برابر این نقشه بایستیم و از تصاحب انقلاب‌مان به دست جنایتکاران حاکم جلوگیری کنیم.
استقبال از فراخوان اعتصاب و اعتراض عمومی، کم‌ترین کاری است که در این موقعیت حساس از مبارزان خیابان انتظار می‌رود، لذا ما نیز روز پنجشنبه سوم آذرماه با امتناع از کار به خیابان‌ها می آییم و حمایت خود از انقلاب ژن ژیان ئازادی و کردستان همچون نقطه‌ی عطف مبارزه، نشان خواهیم داد.
در عین‌حال تاکید می‌کنیم آنچه به کردستان امکان مقاومت را، هم در طول قیام و هم در سال‌ها و دهه‌های پیشین داده است، سنت مبارزه سازمان‌یافته در آن است. شکل‌گیری انواع کمیته‌ها و هسته‌ها در شهرها و روستاها و محله‌ها بر بنیاد بیش از چهار دهه مقاومت سازمان‌یافته ممکن شده است. این الگوی گسترش انقلاب نیز محسوب می‌شود. اگر در شعارهای قیام به درستی تاکید شده است که کردستان الگو است، باید این الگو را در تمامی ابعاد آن گسترش دهیم. موثرترین راه دفاع از مبارزه مردم کردستان، علاوه بر شرکت در اعتصاب و اعتراض عمومی، تشکیل و گسترده کردن کمیته‌ها و هسته‌هایی است که تداوم این انقلاب را تضمین می‌کنند.

#کردستان_تنها_نیست
#زن_زندگی_آزادی
#آبان_ادامه_دارد
#اداره_شورایی
#قیام_ژینا
#مبارزان_خیابان
@mobarezane.khiaban1401
https://t.me/ShorayEnghlabyMahalay
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید