جوانان انقلابی محلات سنندج  و مریوان: پیام به مردم انقلابی مهاباد

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

همرزمان و مردم مبارز و انقلابی مهاباد، زنان و مردان آزادیخواه و برابری طلب، جوانان جسور و شجاع، کارگران، معلمان، دانشجویان و بازاریان و توده های انقلابی مهاباد، شما طی این چند هفته اخیر بە واقع بە نماد مقاومت و جسارت ستودنی در برابر دشمن تا دندان مسلح و جانی تبدیل شدە اید. شما درس کنترل محلات، درس سنگربندی و شجاعت را با قدرت و کاردانی خودتان بە تجربە انقلابیون تبدیل کردید. زندە باد رزمتان و زندە باد جسارت تان.

همرزمان، شما در این روزهای سخت و دشوار اجازە ندادید کە هیچ جریان و تیم ماجراجویی رنگ خود را بە این مبارزە بزند. شما سنگ و سنگر خیابانی و محلە را ترجیح دادید و درس دفاع و مقاومت از آزادیخواهی و انقلابیگری را به همه نشان دادید.
ما فعالین جنبش انقلابی و شورایی در کردستان در کنار شما و مردم جسور و انقلابی هستیم و مبارزه شما را بخشی از مبارزه خود و تلاش برای آزادی و برابی می دانیم. مبارزات متحدانه و سراسری روزهای گذشته به ما نشان میدهد که شما به درجه ای از همبستگی و اتحاد دست یافته اید که می توان با اتکا به تجارب آن فاز جدیدی از مبارز علیه جمهوری اسلامی تا سرنگونی این رژیم ارتجاعی و جنایتکار را آغاز نماییم. از همین رو تمام شما هم سرنوشتان را به ایجاد کمیته های محلات و شوراهای مردمی و کمیته های دفاع از زندانیان سیاسی و تیم های امدادرسانی پزشکی و غیره در محل زندگی و کار فرا می خوانیم. جوانان انقلابی محلات سنندج همراه با دیگر شهرهای ایران و کردستان در کنار شما هستند و قطعا نخواهند گذاشت کە جمهوری اسلامی در این شهر تمرکز نیرو کند. بیگمان شکست جمهوری اسلامی و پیروزی ما نزدیک است.

زندە باد مقاومت و عزمتان برای آزادی و برابری
جوانان انقلابی محلات سنندج
۲۹ آبان ۱۴۰۱

https://t.me/ShorayEnghlabyMahalay
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید


مهاباد، فریاد انقلاب ایران!
جمعی از جوانان انقلابی محلات مریوان
هم رزمانمان در خط مقدم انقلاب به پشتیبانی و حمایت ما نیاز دارند. در روزهای گذشته شهرهای مهاباد، سنندج، کامیاران، دیواندره و بوکان صحنه‌ی اعتراضات مردم انقلابی بودند و بیش از ۳۰ نفر جان عزیرشان را فدا کردند. آگاهی مردم کردستان برای واژگون کردن بساط ستمگری تحت لوای عمامه یا زیر تاج شاه تمام دیکتاتورهای خاورمیانه را به وحشت انداخته است. اراده‌ی انقلابی مردم کردستان برای سازماندهی توده‌ای و اداره‌ی شورایی جامعه شکست ناپذیر است. ما از این سنگر انقلاب که جوانان انقلابی مهاباد با گوشت و استخوان خودشان برپا کرده‌اند با تمام توان دفاع می‌کنیم. همه‌ی مردم ایران را فرامی‌خوانیم که صدای مهاباد (#صدای_انقلاب) و دیگر شهرهای کردستان باشیم.

مهاباد مهاباد، شاری دلێر و آزاد
زندانی سیاسی آزاد باید گردد
زن زندگی آزادی، کار مسکن آبادی
از کردستان تا جلفا، قدرت به دست شورا
#قسم_به_خون_یاران_ایستاده_ایم_تا_پایان
#آبان_خونین #آبان_ادامه_دارد #آبان_ماه_تابان_نظام_رو_به_پایان
#جوانان_انقلابی_محلات_مریوان

@JavananeEnghlabe
https://t.me/ShorayEnghlabyMahalay